3 Ekim 2011 Pazartesi

Zalim!

"Yanlış anlaşılmış şarkı sözleri" başlığı altına yazılanları okuyup gülüyordum 5 dk kadar önce. Zalim'i yanlış anlayanlar kervanına katıldığını söyleyerek konuya girmiş yazara hemen cevap verdim. "Ahaha şu şarkıyı da yanlış anlamayan yok" diye.


Cidden yokmuş.


"Dostlar seyrelmiş" kısmını "dostlar seyre gelmiş" olarak anladığını yazmış.


Haline şükretsin. Ben o entry'i okuyana kadar "dostlar bize gelmiş" olarak söylüyordum o bölümü.


Hemen şarkı sözü sitelerine baktım, vallahi seyrelmiş diyormuş ya.


Dostlar bize gelmişti, beyhude lafla vakit dolmaktaydı. Toplandık, zalimin yarattığı travmayı atlatmak için geyik yapıyoruz diye hayal ederdim ben bunu hep. Nasıl ya nasıl.


Zalim! Hakikaten Allah'ın yokmuş! Peeeeh! 

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?