26 Kasım 2011 Cumartesi

"Hold On"





Adam ölür. Pek çoğumuz gibi bu dünyaya ne halt etmeye geldiğini anlamadan yaşamıştır, acemi ölüm meleğine ilk karedeki soruyu sorar.


Tüm bunların anlamı ne, biz buraya ne halt etmeye geldik, sonra ne olacak. Nedir yani, neden buradayız? Ne yapıyoruz, ne işe yarayacak yaptıklarımız? Neden ölüyoruz? Ne oluyor yahu! (Böyle sormuyor tabi, benim sorularım bunlar.)


Soracak birini bulsanız sormaz mıydınız?


Acemi ölüm meleği Dean ne cevap vereceğini bilemez. 2. karedeki cümleyi söyler ve bu sahneyi benim için unutulmazlar arasına sokar: "Everything is dust in the wind"


Adamın tepkisi daha da güzeldir. Bu kadar mı yani? Bir Kansas şarkısı mı?


Kansas, 18 yaşındayken başka bir grubun peşindeyken karşıma çıkan ve o zaman değerini anlayamadığım bir grup. Değerini anlamamışım ama karşıma çıkış şeklini hâlâ unutmadığıma göre etkilenmişim demek ki. Seneler sonra hatırlayıp dinlemem yine o yukarıdaki dizi sayesinde oldu diyebilirim. Ara ara dinlediğim bir iki şarkı vardı ama o kadar işte.


Son günlerde en çok dinlediğim şarkı yine bir Kansas şarkısı... Her şeyin anlamı o şarkı değil belki ama duymak istediğim her şeyin o şarkının içinde olduğu kesin.


Hayattan mucizeler beklemeyi bıraktım. Beklentilerini ne kadar düşük tutarsan o kadar az hayal kırıklığına uğrayacağını sonunda ben de kabullendim. İflah olmaz bir Pollyanna değilmişim yani :)


Hayatın tüm aptalca yanlarını kabullendim, kendimi kandırmadan da mutlu olabiliyorum kabullendiğimden beri. Yine de tüm bu aptallıklar canımı sıkıyor zaman zaman. İşte o anlarda yeniden iyi hissetmemi bir şarkı sağlıyor, tek bir şarkı. Şu: http://fizy.com/s/1dlacn 








*Görseller Supernatural'dan. 6. sezon 11. bölüm "Appointment in Samarra"

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?