29 Kasım 2011 Salı

Je Crois Entendre Encore

Bir aryayla sabahı etmek...


Gün David Gilmour'la aydınlandı bugün, "Je Crois Entendre Encore"la. Onlarca farklı versiyon arasından elbette David Gilmour ile!


Milyonlarca alternatif olsa yine seçeceğim adam. Birileri daha güzel söylemiştir belki. Olsun.


Yağmur yağıyor. Üşüyorum. Tek başıma yürüyorum iki yanı ağaçlıklı bir yolda. Ağaçlar sapsarı. David Gilmour söylüyor, bir tek ben dinliyorum. Bir tek ben duyuyorum.


Hâlâ duyduğuma inanıyorum
palmiyelerin altında saklı
sevecen ve gür sesini
yaban güvercininin şarkısı gibi...


...


Onu hâlâ göreceğime inanıyorum
yıldızların aydınlığında...




Yağmur daha çok hızlanıyor gibi o söyledikçe. Daha çok üşüyorum. Sabah oluyor...


Hayal kurmak için gözlerimi kapatmaya bile gerek yok. "4 dakika" yetiyor her şey için. Onlarca 4 dakikayı birbirine ekliyorum. O söylüyor, ben yorganın altında gittikçe yok oluyorum.

1 kişi de demiş ki:

SUFİ dedi ki...

en sevdiğim aryalardan bu..çok teşekkürler..benim tercihim çok eskilerden:
benjamino gigli; nadir's aria;
Mi Par D'Udir Ancora
http://www.youtube.com/watch?v=Pn5XnM5Fg9E

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?