11 Kasım 2011 Cuma

Ten inch hero


Supernatural kelimesinin bir anlamı "doğaüstü". Dizinin ismi de bu anlamdan geliyor.

Sözlüğe göre bir diğer anlamı "mucize kabilinden". Bence kelime asıl bu anlamıyla kullanılmış olmalı zira dizinin ismini yazıp aradığınızda karşınıza çıkacak 3 adam; Jensen Ackles, Misha Collins ve Jared Padalecki mucize kabilinden adamlar. (Tumblr sayfamı bir süredir sıklıkla süslemekteler. Özellikle "melek" olan...) 

Karakterlerin her birine neden hayran olduğumu uzun uzun anlatabilirim ya da Jensen Ackles'ın dünyanın en güzel yüzüne sahip olduğuna inanmamdan bahsedebilirim ama konumuz bu değil. 

Şimdilik...

Geçen gece şuna benzeyen bir fotoğrafa denk geldim:


10 dakika sonra filmi bulmuş ve indirmeye başlamıştım tabi.


Huyumdur; herhangi bir diziyi izlerken sevdiğim adamların rol aldığı başka yapımları ararım, bulurum, izlerim. Bambaşka şekillerde izlemek hoşuma gider hep. Bazen sonuç hayal kırıklığı olur, bazen de şimdiki gibi "iyi ki izledim" derim.


Filmimiz "Ten Inch Hero". Sevimli karakterlerle dolu sevimli bir film. Bir tek Jensen Ackles'ın eşinin canlandırdığı karakteri bir süre sevmedim. (Fesatlığımdan ve kıskançlığımdan.) Sonra geçti.


Senaryo muhteşem, oyunculuklar harika, kurgu inanılmaz gibi ifadeler kullanamam, öyle değil. Basit ve sade her şey. Ama şunu söyleyebilirim ki uzun zamandır hiçbir filmi izlerken gülümsemekten yüzüm acımamıştı. Bir ara mutluluktan ağladığımı da itiraf etmeliyim. (Uzun zamandır iyi/kötü hiçbir şey ağlatmıyordu beni.)


Birbirini seven, iyi niyetli insanlarla dolu bir film izledim bu akşam ve "İyi hissetmek için izlenecek filmler" isimli o kısacık listeme tereddüt etmeden ekledim...


Bir ara pembe dizi oğlanına evrildi bizimki:




(Bir insanın her halinin ayrı güzel olması haksızlık.)


Hayatının farklı dönemlerinde birbirlerine dair hayaller kurmuş ama diğerine söyleyememiş adamla kadına; birbirlerinin internette yazdığı kelimelere aşık olmuş bir başka adamla kadına; aşık olduğu kadın yanı başında olmasına rağmen cesaret edemeyip tek kelime edemeyen adama; doğru insanları korkutan o kadına gülümsüyorum bir gece vakti. Hissettiğim şeyi anlatmak için yapılacak tek benzetme kar yağarken içtiğiniz salebin verdiği his. Sıcacık. (Ben salepten nefret ederim normalde ama sadece kar yağdığında canım deli gibi salep ister. Kardan bahsetme sebebim o yani.)


Öyle işte.

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?