21 Aralık 2011 Çarşamba

An Unexpected Journey

Aklımı kaybettim, hükümsüzdür.


Görürseniz görmemiş gibi davranın.


Yılların bekleyişi son buluyor, Hobbit geliyor! Hobbit!!


Fragman bile heyecandan öldürecekti az kalsın. Son günler nasıl geçer, o film nasıl izlenir bilmiyorum. Mutluyum.


"Daha çok var" diyenle bozuşuruz söyleyeyim! Kaç yıldır bekliyorum (bekliyoruz) 12 ay bir şey mi? Kitapları okumamış, diğer filmleri birer kez izlemiş insan için sıradan bir film daha gösterime girecek olabilir ama o zaman da 1 yıl beklemek sizi rahatsız etmemeli... Biz yıllardır deli gibi bekleyen zavallılar için bu bile muhteşem bir şey! 


Neyse.


"Mutluyum" demiş miydim?

2 kişi de demiş ki:

Sycorox dedi ki...

sabah görünce sevincimden zıp zıp zıplamadığım kaldı sen düşün artık! :)

Selin dedi ki...

:)

Bırak günleri, ben saniye saniye saymak istiyorum kalan zamanı! Uff bu ne heyecan :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?