19 Aralık 2011 Pazartesi

Yeni yıl dilekleri



Bu sene ciddi ciddi yeni yıl yazıları yazasım var ama genel tembelliğim buna izin vermiyor. Kafamın içinde onlarca şey var ama bu gidişle orada kalmaya devam edecekler. O kafamın içindeki gereksiz şeyleri bir şekilde dökme işine başlamak için bahane olarak bir mim seçtim kendime. Mim konusu "yeni yıldan istediğimiz 12 şey." Gönderen ise çok çok sevdiğimiz Sam . Teşekkür eder ve listeme başlarım.


1. Sevgili 2012, canım, heyecanla yollarını beklediğim güzel ve özel sene,
hani o bildiğin mevzu var ya, hah işte bi el at be gözüm. Hadi canım.


2. Kitap. Daha çok kitap. Hep kitap. Her yerde kitap. Yeni kitaplar istiyorum 2012, bol bol hem de. (Yazıyı taslaklarda bekletirken bir önceki yazıda bahsettiğim şahane kitap hediye edildi. 2012 istekleri fazla ciddiye aldı, daha kendisi gelmeden dilekler gerçekleşmeye başladı sanırım. Dikkaaaaat!)


3. Canım kardeşimi fazlasıyla stresli bir yıl bekliyor. 2012 adam ol, kızı üzme, tamam mı?


4. Konser istiyorum, hem de çok fazla. Şimdi isim verip seni sınırlandırmak istemem. Tamamen senin hayal gücüne kalmış bir şey. Bob Dylan getirirsin, David Gilmour getirirsin, Tom Waits getirirsin... Hepsi kabulüm. Listem daha da uzun biliyorsun. Aç bak last fm'de dinlediklerim listesinde kim varsa hepsi kabulüm, tamam mı canım benim?


5.  Hani o mutluluktan öleceğini sandığın anlar var ya, yerinde duramadığın, midende kelebeklerin sürü halinde kanat çırptıklarını hissettin anlar. İşte onlardan istiyorum, yeniden. İstersen olur bence. Ben inanıyorum, olacak.


6. İçinde sıkışıp kaldığımız şu aptal zaman dilimi artık bitsin ve ortaya çıksın artık gerçekler. Her saat başı "Acaba bir şey oldu mu" diye kontroller yapmaktan yoruldum. En neşeli anlarımda bile aklımın koca bir parçası hep aynı yerde. Hadi artık, bitsin.


7. "Dur bir bakalım sende gerekli potansiyel var mı" diyerek beni içine attıkları bu aptal "hazırlık" senesi bitsin kazasız belasız. Hayatım hazırlanmakla geçti, yeter. Hazırım ben!


8. Gülümseyerek uyanılan sabahlar, keyifle yürünen yollar, özel şeyler ifade eden şarkılar... Hayatta her şeyin özel anlamı olduğu o zamanlar işte kısaca, hah ondan istiyorum. Olur be. Hadi be.


9. Mayalar saçmalamış olsunlar. Eğer saçmalamamışlarsa 1. Hobbit filmini izledikten 8 gün sonra gidiciyiz demektir. İkinciyi göremeyeceğimiz anlamına gelir bu da. Bak kaç senedir bekleyenler var, yapma bunu.


10. Doğum günü denildiğinde "pfff doğum günü mü" diyecek hale getirdi senden önceki bazı arkadaşlar beni. Sen bu fikrimi değiştirmeye yardım et olur mu? Fazla vaktin yok, ilk günler yoğun olacağını da tahmin ediyorum ama yap bir güzellik.


11. Sevdiğim insanların üzülmemesini istesem ne dersin? Hepimizin mutlu olduğu bir dünya mümkün değil, tamam. Zaten mutsuzluk olmazsa mutluluğun da anlamı yok, onu da biliyorum. Ama mutlu olsunlar be :( Gerçekten çok iyi insanlar hepsi. Tanısan seversin. Onlar mutlu olunca ben mutlu olayım. Zaten onlar da benim mutluluğumu paylaşıp benimle birlikte mutlu olabilecek insanlar. Uff, neyse işte. Mutlu olalım.


12. Son dileğim yukarıdakilerin hepsinin gerçekleşmesi! Bunu neden yapıyorum? Çünkü 100 metre uzaktan tanıyabileceğiniz bir oğlak burcu insanıyım. İşler kontrolüm altında olmazsa, daha doğrusu her şeye burnumu sokmazsam rahat edemem. Ayrıca 40 defa aynı şeyi tekrarlamazsam birileri mutlaka yanlış anlamıştır ya da yanlış yapacaktır gibi gelir. O yüzden 2012 geri dönüp baştan bir oku dileklerimi. Seni şimdiden seviyorum. Öptüm. Bye.


Mimi gönderen akrep kadınına oğlak kadınından selam göndermiş olalım bu son maddeyle :)


Güzel filmler, güzel albümler, önceden keşfedemediğim müthiş gruplar falan da istiyorum ama onlar yeni değil, tekrarlamasak da olur.


Ben mimi yazmayı başarana kadar ya yazdınız ya da bir şekilde aldınız ama henüz yazmadınız, o yüzden kimseye gönderemiyor olmanın derin hüznü içerisinde yazıyı bitiriyorum. 


2012 biraz daha insaflı olur dilerim.






Yazının şarkısı: http://fizy.com/s/19r70k 

2 kişi de demiş ki:

t.u.b.a dedi ki...

''Gülümseyerek uyanılan sabahlar, keyifle yürünen yollar, özel şeyler ifade eden şarkılar... Hayatta her şeyin özel anlamı olduğu o zamanlar işte kısaca, hah ondan istiyorum.''

ben de desem.. ama bu 2012 de yapacak bi yamukluk tıpkı 2011 gibi. 2013 arifesinde kendisini küfürlü cümlelerle anmak istemiyorum, o yüzden isteklerimi makul düzeyde tutma taraftarıyım :P

Selin dedi ki...

Çok kötü geçen yıllara alıştım, kızamıyorum bile artık :)

Makul olsun diye dünyayı ele geçirme isteği gibi şeyleri kendime sakladım, listedekiler en makul isteklerim :P

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?