22 Ocak 2012 Pazar

Black Coffee

Bu şarkıyı dinlerken hayal ettiğim şeyi anlatıp kendi hayalinizi kurma fırsatını elinizden almayacağım. Ama bu şarkı burada dursun istiyorum. 


Gün boyu beynimin içinde çalarken iyi bildiğimi sandığım, belki de aslında bilmediğim şeyler anlatıyor bana. 


Elimde koca bir fincan kahve, sütsüz-kremasız-şekersiz. Sevdiğim gibi... Sevemediğim ve bir türlü alışamadığım bu günler geçsin diye bekliyorum.


4 kişi de demiş ki:

Glamdring dedi ki...

Ella Fitzgerald'da, kulaklarımızın pasını şöyle bir silerek, gayet nefis biçimde söyler ama, asıl, Julie London müthiş yorumlar bu şarkıyı. Bir de ondan dinlesen ya.

Selin dedi ki...

Hemen bulup dinliyorum öyleyse :)

Sycorox dedi ki...

sütsüz, şekersiz kahve benimde en sevdiğim şey, tam kahve detoksumun bittiği gün okudum yazını şimdi gidip yapayım, içerken de bu şarkıyı dinleyeyim öyleyse :)

Selin dedi ki...

zamanlama güzel olmuş o zaman :)

o detoksa nasıl ihtiyacım var anlatamam. ama bende bahaneler hiç bitmiyor. "şimdi çalışmalıyım, kahvesiz olmaz", "şu ara mutsuzum çay-kahve içmezsem daha fazla mutsuz olurum"...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?