8 Ocak 2012 Pazar

Gece saçmalaması

"Orada mısın?
Seni görmek istiyorum.
Seni görmeme izin ver.
Sadece kal.
Ben uyuyana kadar..."
demiş bir filmde. Unutmuşum.




Öyle aklıma geldi.


Yetmezmiş gibi bunu yazarken twitter'da "Özlemek ölmekten iki harf fazla be çocuk." çıktı aniden. "Hayat tesadüflerle dolu" demişlerdi di mi?


Ya evet.


Tesadüf.


Oldu o zaman.

4 kişi de demiş ki:

Sam dedi ki...

tesadüf diye bi şey yoktur.

Selin dedi ki...

:)

Ben inanıyorum demedim ki, onlar söylüyor dedim :) Aslında belki inansam daha az yorucu olurdu bazı şeyler. Eskiden biri bir şeye tesadüf dediğinde "tesadüf diye bir şey olmadığını" kabul ettirene kadar konuşurdum. Tesadüf kelimesini kazara kullandıklarında sırf konuşmaya başlamayayım diye "tamam aslında biliyorum tesadüf diye bir şey yok ama lafın gelişi söyledim" diyen arkadaşlarım bile olmuştu bol bol :) Ama yoruldum, "bu armuttur" deseler, "armut nereden çıktı dostum, tesadüf diyordun buna, ben tesadüf diye bir şey yok diyordum" demem gibi geliyor.

Yine de sana tüm kalbimle katılıyorum işte :) Öyle bir şeyler yani..

Sam dedi ki...

yok ben sana yönelik demedim aslında :) gerçekten tesadüflere inanmak aptallıkmış gibi geliyor. vay efendim şöyle şöyle olunca böyle olmuş da bunun altında bi şey aranmazmış oluvermişmiş. bi şeyin hem de önemli ve anlamı olan bi şeyin "öylesine" gerçekleşmiş olmasının imkanı yok. öyle bi dünyada yaşamıyoruz yahu.

Selin dedi ki...

anladım, anladım da gördüğün gibi ben yeteri kadar umursamaz olamamışım daha :) hala fırsat bulunca "aslında tesadüf diye bir şey yok, nasıl olsun, saçmalama" konulu açıklamalarıma girebiliyormuşum :) senin sayende bir kez daha yapayım aynı şeyi dedim :))

tek fark "artık ne düşündüğünüzü/neye inandığınızı umursamıyorum" diye eklemem olmuş :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?