6 Ocak 2012 Cuma

Her şey normal





Biliyorum artık bazı şeyleri.


Mesela kar yağışları eskisi gibi mutlu etmiyor beni, etmeyecek.


Birileri sevdikleri şeylerin peşinden gitmek yerine ellerinde olanlarla yetinip hayatları boyunca mutlu numarası yapacaklar, ben bunu yapmadığım ya da yapamadığım için bir dünya laf işiteceğim. (Arkamdan söylenenler hariç)


Mutlu olmak denen bir şeyin gerçekten olduğuna inanmayacağım mesela. Varsa da 3 dakikada biten bir şey işte.


Hep aynı şeyi arayacağım hayatım boyunca. Hayatımın uzak senelerinden birinde bir günlüğüne yakaladığım o sonsuz huzuru.
Bulamayacağım.


Bulsam da eskisi gibi olmayacak.


En sevdiklerimin, beni en çok sevenlerin bir sabah arkalarında koskocaman bir boşluk bırakarak hayatımdan çekip gitme ihtimalleri olduğunu bilerek yaşayacağım mesela. Çıkmayacak aklımdan.


"Budur" dediğim dostlar sağlam kazık atacaklar giderken. 


Bir arada olmak için yaratıldığımıza inandığım insanlar bir sabah yok olacak.


Kendini kandırmak dünyanın en anlamsız şeyi. 
Sanırım bu dünyaya mutlu olmaya gelmedik. Hayat çok istediklerimi önemini tamamen yitirdikten sonra bana vererek dil çıkarıp kaçan yaramaz çocuk tavırlarını sürdürecek.


Nasıl istersen öyle olsun dostum. Umurumda değil.


Melis Danişmend'in güzel sesi eşliğinde her şeyi olduğu gibi kabul ediyoruz şimdi. İsterseniz katılın ya da istemezseniz katılmayın, ne bileyim işte.


Hepimiz en az bir kere
"Çok eğleniyorum" taklidi yapmadık mı?
Her şeye dışarıdan bakıp 
İçerideymişiz gibi kahkaha atmadık mı
Hepimiz en az 1 kere 
"çok seviyorum" taklidi yapmadık mı
Eski bir yüzü unutmak için 
yeni yüzlere bakıp pişman olmadık mı?
Günahsız hayat var mı?
Hatasız biri var mı?

Her şey normal
Hepsi normal bu hayatta
anladım.

Hepimiz en az bir kere 
"çok masumum" taklidi yapmadık mı?
Şeytanla iyi dost olup 
meleklere de arada göz kırpmadık mı?
Günahsız hayat var mı?
Hatasız biri var mı?

Bu kadar zaman kendine eziyet çektirip
Sonra anlıyorsun her şey normal.

("çok seviyorum" taklidi hariç her şeyi yapmışımdır.
Yaparım, yapacağım. İnkar etmek manasız.
İnsanlar böyle şeyler yapıyorlar, evet.
Bu benim mutsuz halimden çok umursamaz halim.
Mutsuzu biraz daha kötü.
Umursamazı idare eder.)

http://fizy.com/s/2b7jcb

3 kişi de demiş ki:

Sycorox dedi ki...

o şarkı beni çok etkiler, çok sevdiğim bir arkadaşımın ihanetinde otobüse binip eve gelirken mp3'ümü açtığımda tam bu şarkı çalıyordu.

şimdiye kadar bir insan için "hayatımda olsun hep" demiştim lakin olmadı, en azından böyle düşünmeye başlayınca direkt gidiyorlar hissetmiş gibi

Selin dedi ki...

:)

bu konuda sana ne kadar hak verdiğimi nasıl anlatsam bilmiyorum. hayatımda bir kez fazlasıyla inanarak ve gerçekten çok isteyerek öyle düşündüm. o gün son günümüz oldu :-/ bir daha asla kimse için öyle bir şey söylemeyeceğime dair söz verdim kendime...

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Deme öyle, etme. Tamam her insan hayatından çıkıp gidecek, yalnız başına kalacaksın eninde sonunda ama şimdiden bunu kurup mutsuz olmak niye?

Mutluluğun metalara saplanıp kalmasın, soyut şeylerde ara mutluluğu. O zaman hiç bitmez ^_^

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?