20 Ocak 2012 Cuma

Kısacık-26



* Bazen yaptığımız her şey çok anlamsız geliyor, kocaman dünyada pek az şeyi değiştirebilme kudretine sahip (belki o kadar bile değil) minicik canlılarız. Nedir yani, niye uğraşıyoruz?


* Eğer hayat adilse ve hak ettiklerimizi yaşıyorsak tahmin ettiğimizden çok daha kötü insanlarız demektir... Üzücü.


* Gelen postaları biriktirip 15-20 günde bir bize uğrayan, buna rağmen utanmadan "bugün de size çalıştım hee" diyebilen bir postacımız var. Çok şey getirmişmiş. Biriktirmeseydin o zaman.


* Kimse kimsenin ne yaptığıyla ilgilenmiyor biliyorum ama şayet goodreads ya da last fm kullanıcısıysanız ekleyiniz lütfen. Yeni kitaplar ve müzikler keşfetmek için sizlere ihtiyacım var :p (goodreads , lastfm )


* Başka birinin herhangi bir eşyasını almayız. Neden? Çünkü biz hırsız değiliz. Ama başka birinin fikrini çalarız, bu hırsızlık değil. Bize haksız manevi kazanç sağlayacak şeyler yapmamız da sorun değil. Hak-hukuktan bahsederiz ama bu hakkına girmek falan olmuyor tabi. Sadece maddi bir şey söz konusuysa hırsızlık kapsamına sokuyoruz. Böyle de ikiyüzlü insanlarız, evet.


* Sadece okuduğu kitaplara değil okuduğu gazetelere de bakıp fikir sahibi olabilirim insanlar hakkında. Aslında biraz gözlemle herkesin yapabileceği bir şey bu. Bana bahşedilmiş özel bir yetenek falan değil. Hatta sorduğunuz çok basit gibi görünen sorulara nasıl cevap verdiğine bakarak da çok sağlam fikirler edinebilirsiniz. (Ne tür müzik dinlersin, ne tür kitaplar seversin gibi basit sorulardan bahsediyorum.)


* Öğretmen olmaya çalışırken okuduğum bütün psikoloji makalelerinden işe yarar ne öğrendiysem hepsini günlük hayatta bir yerlerde kullanmaya çalışıyorum ve gerçekten işe yarıyor. Bir işe yarasın okuduklarımız di mi?


* Mezun olduğum okulun bir bölümünden (hangisi olduğu bana kalsın) mezun 4 kişi tanıyorum. Ortak özellikleri şu: Evlat olsalar sevilmezler! Acaba bölümün ön koşulu mu bu yoksa o bölümden çıkınca mı böyle olunuyor?


* "Twitter kapanırsa facebook'a geri dönerim" diyenler varmış, bir plan yapıp twitter kapanmış gibi davranalım bence.


* Ben de bu arada facebook hesabımı kapatayım mesela. Okul haberlerini bana güvercinle yollasınlar. İlkokul arkadaşlarımı zaten aramıyorum.


* "Jakob Dylan-Valley of the low sun" yazının şarkısı olsun. "Genler önemli" diyelim. Babanız Bob Dylan olunca müziğe yeteneksiz olamıyorsunuz herhalde.

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?