28 Şubat 2012 Salı

Kiss me, I'm Irish!



Müzik keşfetme akşamlarım var benim. Eskiden youtube'un benzer videolar tavsiyelerinden hareketle dolaşıyordum, bir süredir lastfm'i kullanıyorum bunun için.


Dinlediğim gruplardan hangisine benzetti bilmem, Gaelic Storm diye bir grup önerdi bana geçenlerde. İlk aramada şu yazının başındaki görsel çıktı karşıma, "Six Feet Undeeeeer" diyerek youtube'a koştum, şarkı aramaya başladım. 


Six Feet Under diyerek koşma sebebim de şunu anımsatması:






Youtube aramasında karşıma çıkan ilk sayfada aşağı doğru şarkı isimlerini okumaya başladım. İlk ilgimi çeken "Kiss me i'm irish" oldu. "Yahu bu ne güzel şarkı ismi" derken cümle "yahu bu ne güzel şarkı" şekline döndü :)


Grubun diğer şarkılarına da yavaş yavaş bakacağım ama aynı şarkıya takılıp kaldım. Ağzım kulaklarıma varmış şekilde dinliyorum, nasıl sevimlisin böyle be.


Dün de daha ilk sayfasını okurken sevdiğim bir kitaba başlamıştım (sanırım bitince anlatılacak hikayesi), bu akşam da müziğimi buldum. Yarın da erken kalkmak zorunda değilim. Demek ki bu akşam hayat bana güzel! :)





Old songs and old stories, they keep us alive
Without our past, we would never survive
I'm my island, my island is me
So you know what you can do
If you don't like what you see


Kiss me i'm irish
I'm the wild rover
my eyes, they are smiling
And i'm seldom sober
I like my whiskey
And I love to dance
So if you're feeling as lucky as me
Take a chance...
And kiss me I'm Irish.


My heart beats a jig and my blood it flows green
I've been a rogue and a rambler from ocean to sea
And I like a 'bevy', now and then, that I'll never deny
But I only drink on the days of the week that end with a 'Y'
I'm no saint, I'm no sinner, of that there's no doubt
I'll tell you the truth I'm the one
That your grandmother warned you about


Dublin, Milwaukee, Cleveland and Cork
Kerry, Chicago, Armagh and New York
Belfast and Boston, Donegal and DC
Raise your glasses and sing, sing, sing with me!

1 kişi de demiş ki:

Sycorox dedi ki...

aaa çok güzelmiş hakikaten şarkı, acayip sevdim bende ^^

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?