10 Mart 2012 Cumartesi

5N1K - Mim

Bir mim olsa da yazsak diye aklımdan geçirdiğim zamanlar oluyor. Sanırım deliler gibi mim yazdığımız/gönderdiğimiz zamanları özlüyorum. Aslında özlediğim mimler mi emin değilim tabi. Birkaç hafta içinde blog dünyasındaki 4. yılımı geride bırakacağım ve o ilk zamanları bazen özlüyorum. Evet, olay bu.


Ayrıca mim yazmayı da seviyorum.


Bu seferki mimin konusu 5N1K. O nedir ki? O şudur: 5N1K'nın içinde sorular var ya hani, ne, nerede, nasıl, ne zaman, neden ve kim soruları. Hah işte, o sorulara aklımıza ilk gelen cevabı vereceğiz. Teşekkürler Sam deyip yazmaya başlayalım.


NE?


Geçen haftadan beri aklımın bir köşesi hep şunda: http://www.dr.com.tr/Hobi-Oyuncak/Star-Wars-Force-Fx-Isin-Kilici-87991/Oyuncaklar/Figurler/urunno=0000000386979 O yüzden "NE" sorusunun cevabı da şu an için bu. Benim olsa ne güzel olur ki :(


NEREDE?


Beyoğlu'nda. Nerede olabilir ki başka... 


NASIL?


Kolay olduğunu söyleyemem. Oldukça zor. Durup durup başa dönmeler falan epey can sıkıcı. Yere minicik bir daire çizilmiş, ben de içinde dönüp duruyorum gibi.


NE ZAMAN?


2 gün önce notlarımın üzerine tarih atarken mart yerine temmuz yazdım. Ben ne zaman tarih yazmaya kalksam hep temmuz yazasım geliyor. Buz gibi bir ocak günü "daha temmuzdayız ya onun doğum gününe çok var" deme gibi bir vukuatım daha var şu an aklıma gelen. Henüz fark edemediğim bir şey yüzünden benim için önemli belki. Aklımın hep temmuza gitmesi ondan. Temmuzda kalmışım bir şekilde. İşte o yüzden cevap TEMMUZ.


NEDEN?


Buna hep "Çünkü öyle." demek istiyorum :) Çünkü bildiğim az, bilmediğim çok şey var. Yine de neyi istediğimi ve neyi istemediğimi biliyorum. Duruma göre ya da eldeki imkanlara göre eğilip bükülemiyorum. İşte tüm sebep bu.


KİM?


Her gün bu soruya verebileceğim cevaplar değişir ama bugün: Syd Barrett

3 kişi de demiş ki:

Sam dedi ki...

ne zaman'a cevaplarımızın uymuş olması baya hoş. nitekim temmuz güzel bi aydır.

Selin dedi ki...

Bir de önemli olduğunu hissedip neden olduğunu bilmiyorum ya böyle daha güzel oluyor :) 12 ay temmuz bana.

Sam dedi ki...

hep temmuz olsun yaa, bize her gün temmuz olsun.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?