20 Nisan 2012 Cuma

Hayal

Gecenin bir yarısı elimdeki kitabın 186. sayfasındayım. Karakterlerden biri diğerine diyor ki:


"Benimle ilgili hayallerin benim hayallerim değildi."


Sonrasını okuyamadım günlerce.




Hep bu yüzden değil miydi zaten...








*Bahsettiğim gecenin üstünden 1 aya yakın zaman geçti. 
Cümle aklımda. Yazılacak çok şey varsa da cümle kendi 
başına öyle çok şey söylüyor ki yanına bir şey eklemeye 
kıyamadım.

5 kişi de demiş ki:

Ketchup dedi ki...

Cümle'yi okudum kaldım öyle... Kısa ama etkili, belki sayfalar dolusu yazı, şu kısacık cümlenin verdiği etkiyi veremez.

Sam dedi ki...

çok can yakıcı. okuduğun hangi kitaptı?

Selin dedi ki...

@Ketchup

Aynen öyle...

@Sam

Çoluk Çocuk. Cümle o andan beri aklımda :-/

Sam dedi ki...

çoluk çocuk mu, nasıl hatırlamam o zaman! çok ayıp!

Selin dedi ki...

arada dikkat dağılabiliyor ya, öyle bir ana denk gelmiştir. sayfa 186 bir daha okunsun bence :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?