11 Mayıs 2012 Cuma

Durum beyanı

2012 iyi başlamadı. İyi başlamadığı gibi her geçen gün biraz daha kötüleşmeyi de başardı. Özellikle nisan ayıyla birlikte başlayan dönem gerçek bir kabus. 

Kabuslar zincirinin son halkası geçtiğimiz hafta evimizden bir kişinin eksilmesi oldu. Vefat ettiği günün sabahına kadar hiçbir şeyi yoktu babaannemin. Öyle diyordu doktorlar. Aynı gün öğlen saati "geç kalmışsınız" dediler. Yine aynı doktorlar... Sanki 5 ay önce, 2 ay önce, 1 hafta önce ve 1 gün önce muayene edip "sağlıklı" diyenler başkalarıymış gibi...

Tam 7 gün önce de yeğeni vefat etmişti, 34 yaşında... İnsanlar bitap. 2 haftadır en çok söylenen ve duyulan cümle "başınız sağ olsun". Öte yandan tekrar tekrar her ikisinin de nasıl ve neden öldüğünü sormaktan zevk alan bazı geri zekalılar gidip geliyor... Sanki her ayrıntıyı bilince başları göğe erecek!

Öldüler işte be, sana ne gerisinden!! İnsanlar zaten üzgün, gözlerinin önünden gitmiyor o son günler. Niye anlatmak zorunda bırakıp acı çektiriyorsun?!

Mesajlar geliyor oradan buradan, görüp anında unutuyorum. Birileri arıyor ama duymuyorum ya da açamıyorum. Dönmeye çalışacağım bir ara ama önce aylarca sürecek bir uykuya ihtiyacım var dinlenebilmek için. Çok yorgunum. Ayrıca mutsuzken söylediğim ya da yaptığım şeylerin beni sonradan üzeceğini, o yüzden de böyle zamanlarda ortadan kaybolmam gerektiğini öğrenmiştim geçmişte.

Tekrar görüşürüz bir ara.

Hayat lütfedip de biraz olsun nefes almama izin verirse...

6 kişi de demiş ki:

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

kederin nöbetçi kara bulutlar gibi başımızda dolaştığı yıllar
sonra sevincin, sonra yine acının baskın geldiği zamanlar yaşadık
hayat; böyle bişey...
herkes için...
......

diye devam eden bir sezen aksu şiirinden.

Allahtan sabır diliyorum ve insanın her duruma alışabildiğini ve ısrarla ayakta kalabildiğini hatırlatmak isterim.

Üfürükten Prenses dedi ki...

Niye bilmem ölümler hep arka arkaya gelir :/
Her giden de hayatı tekrar baştan sona sorgulamaya sebep olur.
Allah rahmet eylesin...
Bahar sana iyi gelir inşallah

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

2012 kimse için güzel değil zaten lanet bir yıl...

Sam dedi ki...

başınız sağ olsun. çabucak atlatırsınız umarım.

a.nur... dedi ki...

Allah rahmet eylesin Selinim, çok üzüldüm...

srknsngn dedi ki...

Allah geride kalanlara sabır versin.
Başınız sağ olsun.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?