16 Mayıs 2012 Çarşamba

İşimize nasıl gelirse...



Hatırladınız değil mi bu fotoğrafı?


Ne çok insan paylaştı blogunda, facebook duvarlarında, başka yerlerde... Ne çok insan sövdü di mi "başımızdakiler neyi görmemizi istiyorlarsa bize o gösteriliyor" diye, "basın kasıtlı olarak gerçeği çarpıtıyor" diye, "aldatılıyoruz" diye...


Şimdi "gazeteler öyle yazdı" diyenlerin, "x gazetesi canım, koskoca x yalan mı yazacak" diyenlerin, "ben haberlerde gördüm, böyle olmuş" diyenlerin büyük kısmı yukarıdaki paragrafta bahsi geçenlerle aynı kişiler, di mi?


Olayları "işlerine geldiği gibi" yorumlayınca, olaylara karşı takındıkları tavır kurbanın kim olduğuna bağlı olarak değişince çok tatlı olduklarını söylemek istedim kendilerine. Bu yazının tek amacı o.


Sevgiler... Ayrıca iyi uykular. Üstünüzü iyi örtün, üşümeyin.

2 kişi de demiş ki:

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

koskoca x yalan mı yazacak diyebileceğimiz bir gazete ya da köşe yazarı var mı bu ülkede. ben hiç tahmin etmiyorum...

Selin dedi ki...

Öyle bir gazete ya da köşe yazarı bence yok ama bu cümleleri kurabilecek kadar algıları kapalı insanlar var, bizzat görmesem inanamazdım ama öyle çoklar ki...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?