6 Haziran 2012 Çarşamba

Gelmez


Hayatlarımızın kısa bir özeti gibi: "Beklersen gelmez". Bekliyorum, gelmiyor.

Belli bir kişiden bahsetmiyorum, hayır. Hayatımda olmasını beklediğim şeylerin gerçekleşmemesinden bahsediyorum. Beklediğim durumların bir türlü meydana gelmemesinden. Umduğum yerlerde umduğum kişi ya da kişilerle olamamaktan...

Bir şeyler bekliyorum ama olmuyor. Ağız birliği etmişçesine "güzel şeyler ummadığın anlarda gerçekleşir" diyor insanlar (ki ben de kendi hayatımdan buna dair çok baba 2 örnek verebilirim.) ama insanız ya hani, içimizdeki o umut ölmüyor ya, iyi şeyler olur diye inatla bekliyorum...

ve o da beklersen gelmiyor işte...



2 kişi de demiş ki:

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

sadece bekleyince gelmiyor gerçekten. isteyip, mücadele ederek beklersen gelir diye umuyorum. tecrübelerime dayanarak söylemiyorum bunları, öyledir ya genelde...

Selin dedi ki...

:)

Bazı şeylerin gerçekleşmesine etki edebiliyoruz ama bazı şeyler var ki ne yaparsak yapalım olmayınca olmuyor. Belki doğru bir zamanı vardır ve onu beklemek gerekiyordur bilmiyorum. Sanki o zaman hiç gelmeyecek gibi...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?