18 Haziran 2012 Pazartesi

Müzik iyidir

Julie Delpy ve Mélanie Laurent oyuncu olmak, Paris doğumlu Fransız insanı olmak, yönetmenliğe el atmış bulunmak, pek güzel olmak gibi birçok ortak noktaya sahip iki hatun kişi. Bunun dışında bir de şarkı söylüyorlar ve bence iyi ediyorlar.


Ben içinde neşeli bir Gogol Bordello şarkısı olan bir yazı yazacaktım aslında. Sonra fikir değiştirip "bizim oralardan" bir Balkan şarkısına karar vermiştim. Ne ara ne oldu da buraya geldim bilmiyorum.


Neyse. Müzik dinleyelim.














Bir süredir hiçbir şarkıyla hiçbir insanı özdeşleştirmiyorum. Eskiden kurduğum bağları da sildim hafızamdan. Müzik başlı başına muhteşem bir şey ama insanlar o kadar muhteşem değiller... İnsanlar yüzünden güzel müziklerden bir gün nefret etmek gereksiz...


4 kişi de demiş ki:

Mia Wallace dedi ki...

bunlar süpermişşşşş!

Billginer dedi ki...

Şu şarkılarla insanların özdeşleşmesi durumu, daha sonradan sevdiğim grupları dinlememe engel olma seviyesine ulaştı bende, ama yeni bir karar aldım artık aşık olduğumda müzik dinlemeyi düşünmüyorum :)

Selin dedi ki...

@Mia

El attıkları her işin hakkını veriyorlar, gıcık oluyorum :)

Selin dedi ki...

@Billginer

En güzeli :) Aşık olunan adamlar/kadınlar bir gün gidebiliyor ama o şarkılar bize hep lazım...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?