25 Temmuz 2012 Çarşamba

İyi ki!

Yağmurlu bir günün bir insanın hayatına en fazla nasıl katkısı olabilir bilmem. 2004'ün serin ve yağmurlu bir günü benim hayatıma bir insanın hayal edebileceği en şahane dostlardan birini kattı örneğin. Sanırım fazlasıyla kazançlı oluyorum bu durumda.

Midemde hissettiğim o kelebekleri kimse ondan iyi bilmez mesela... Olasılıklar üstüne kurduğum o hayalleri... Sabahın köründe herkesten önce okulda olmamın haklı sebeplerini... Kaç kişinin gözleri sizinle birlikte ışıldar mutluluğunuzu dinlerken? Kaç kişinin mutluluğunu benimsersiniz kendinizinmiş gibi? Nasıl anlatayım bilmem ki, sanki 8 sene değil de doğduğumuzdan beri her günümüz birlikte geçmiş gibi...

Çok şahane insanlar var benim hayatımda. Kimdir diye sorsanız hangi sıfatla anlatacağımı bilemeyeceğim insanlar... İşte o listemin en tepelerinden senelerdir ayrılmayan birinin doğum günü bugün. Eda'nın..

Hayat onunla daha güzel. Hayat onun bir telefon kadar uzakta olduğunu bilirken daha kolay. Bunca senedir hem mutluluklarımın hem mutsuzluklarımın ilk şahidi o oldu, bundan sonra da öyle olacak. Kendim için hayal ettiğim geleceğin hiçbir parçasını onsuz düşünemiyorum ki hem...

Hey sana diyorum!

Güzel doğum günü çocuğu! Düştüğüm her an bana uzanacağını iyi bildiğim elin sahibi! Ne zaman sevimli bir şey görsem ilk hatırladığım kişi, ne zaman kendisini görsem aklımı sevimli şeylerle dolduran kişi!

İyi ki varsın.

Geleceğinin her anı geçmişinden kat kat güzel olsun.

Çok seviliyorsun burada...


3 kişi de demiş ki:

e.d dedi ki...

Senin gibi bir dostum varken dogduguma hic pisman olamayacagim ben omrum boyunca
:)canim benim!Nasil da guzel anlatmissin yine...cumlelerin o kadar degerli ki benim icin. İyi ki'lerimiz hep karsilikli, iyi ki'lerimiz hep samimi. Dogduna bu kadar mi sevinir bi insan. Yagmuru sevme nedenim. Canim, iyi ki varsin.

e.d dedi ki...

Senin gibi bir dostum varken dogduguma hic pisman olamayacagim ben omrum boyunca
:)canim benim!Nasil da guzel anlatmissin yine...cumlelerin o kadar degerli ki benim icin. İyi ki'lerimiz hep karsilikli, iyi ki'lerimiz hep samimi. Dogduna bu kadar mi sevinir bi insan. Yagmuru sevme nedenim. Canim, iyi ki varsin.

Selin dedi ki...

Pek çok seviyorum seni :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?