14 Ağustos 2012 Salı

Mutlu olmak için




Sam sormuş "Kendimizi kötü hissettiğimizde neler yaparak mutlu oluruz?" diye. Hemen sıralamaya başlıyorum.



  • 2005'ten beri canım her sıkıldığında, her mutsuz hissettiğimde şu klibi izlerim:  http://www.youtube.com/watch?v=gH476CxJxfg
  • Bir süredir bu şarkı var modumu anında değiştirebilen:  http://slnnn.blogspot.com/2012/02/kiss-me-im-irish.html
  • Bu filmi izlerim, repliklerini okurum, fotoğraflarına bakarım: http://slnnn.blogspot.com/2009/10/boat-that-rocked.html
  • Vapurla İstanbul'un bir yakasından diğer yakasına geçerken bir yandan Hey Jude dinlerim: http://slnnn.blogspot.com/2008/12/aralk.html
  • Kadıköy havası alırım, hele bir de hafif hafif yağmur çiselerse mutluluktan ölebilirim!
  • Bunu dinlerim: http://www.youtube.com/watch?v=ic87SfqQAAM
  • Görseldeki sevimli yaratıkları izlerim, içim sevgiyle dolar :p 
  • Bulduğum ilk kitapçıya atarım kendimi.
  • Eğer vakit sabahsa İstiklal Caddesi benim demektir! Bir uçtan diğer uca...
  • İçerisinde benim olmadığım ya da benim çekmediğim binlerce fotoğraf var bilgisayarımda, hepsi güzel günleri çağrıştıran türden. Maçlar, filmler, güzel yerler... Bir dalarım, bir daha çıkamam. Çıkmayı başardığım an artık gülümsüyorumdur.
  • Telefon kullanmaktan şimdiki kadar nefret etmediğim zamanlar kendimi kötü hissettiğimde başkalarına kendilerini iyi hissettirecek mesajlar atardım. Sonra ben de iyi hissederdim. Sanırım yeniden başlamalıyım buna.
  • Orta Dünya'ya kaçma planları yaparım.
  • Yukarıda saydıklarım bir yana, esas mutluluk şarkım Bohemian Rhapsody'dir. (O sözlere rağmen mutlu oluyorum, evet.) Ağlamak üzereyken şarkıyı dinlemeye başlayıp daha yarısına gelmeden bambaşka bir insan haline dönerim. Çok başıma geldi, Bohemian Rhapsody'nin iyileştiremediği bir mutsuzluğum pek olmadı :) Öyle güzel ki...
  • Friends izlerim! Canlarım.
  • Yazarım, okurum.
  • Yürürüm. Müzik eşliğinde tabi.
  • Youtube'dan gidemediğim-göremediğim konserlerin videolarını izlerim.
  • Etrafıma dikkatli bakar, her şeyi incelerim ve hayatımı neden sevdiğimi hatırlamaya çalışırım. Küçük güzel şeyler bulurum baktığım her yerde...
  • Bazen hiçbiri işe yaramaz, o zaman da oturup geçmesini beklerim.
  • Ben geçmesini beklerken dışarıdan çeşitli müdahalelerle gün güzelleşir bazen de. En güzeli de budur elbet!


Başlık yüzünden yazarken hep bu şarkı çaldı beynimde: 

9 kişi de demiş ki:

Burcu dedi ki...

Mutsuz olduğumda yaptıklarımı listelemek hiç aklıma gelmemiş...
Düşünüyorum da şu an, benzer cümleler kurabilirdim, belki farklı parçalar ile,..biraz daha farklı birkaç seçenek ile ama temelde aynı olurdu.

Teşekkürler :) Bu hususta düşünmemi sağladığın için..

Bohemian rapsodi, konusunda da haklısın motive edici bir tınısı var ;)

Sam dedi ki...

deniz ve hey jude olayında yalnız değilmişim demek (:

a.nur... dedi ki...

klibi izleyip mutlu olmak var ben :D

Selin dedi ki...

@Burcu

Böyle listeler hazırlamayı çok seviyorum, insanı mutlu ediyor. Kesinlikle tavsiye ederim :)

Selin dedi ki...

@Sam

İkisi bir aradayken nasıl da güzel di mi :) Bir de serin bir hava olacak, ooooh. Canım istedi şu an :)

Selin dedi ki...

@a.nur

O zaman, bunu duyduğuma sevinmek ben :D

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Sanırım böyle bir listeye acilen ihtiyacım olduğu bir dönemdeyim bende. Blogumda böyle bir post görürsen benden görmüş baak kıskanmış yazmış diyebilirsin kabul ediyorum :)

Selin dedi ki...

@CYK

Zaten mim bu ama ben tembellik edip kimseye göndermedim :) Sana göndermiş olayım ve hemmmmen yaz bak, iyi geliyor :)

cips yiyemeyen kız dedi ki...

ahaha tamam o zaman bugün akşam heemmeenn yazıyorum.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?