14 Eylül 2012 Cuma

Büyükada'dan

Anlatılacaklar var ama önce birkaç fotoğraf. Büyükada'dan...

Mekan Büyükada ise bizim için ilk uğranacak yer:


Gelecek yaza kadar vakit var, kaçmasın.


Dokunduğu her şeyi güzelleştirir bazı insanlar, en başta dünyayı...


Görmek isterse insan...


Bedri Rahmi Eyüboğlu'ndan... (Tamamını okumak için: http://www.siirdostu.com/tr/bedri-rahmi-eyueboglu-istanbul-destani )


Ne güzelsiniz, ne güzelsiniz!


Reşat Nuri'nin pembe panjurlu evi dedik adına, Türk filmlerindeki gibi. Bir manzarası var ki ömre bedel. Orada yaşayan birinin yazmaması tuhaf kaçarmış...


Çıkmadı :(


Münir Nurettin Selçuk'tan dinliyoruz o zaman: http://www.youtube.com/watch?v=fWbyfKhYj1c


Günün başlangıcı da bitişi de burada daha güzel...


Aldous Huxley haklıysa, bu dünya başka bir gezegenin cehennemiyse, bence cenneti Büyükada. Başka bir yer olmasına ihtimal vermiyorum. What Dreams May Come'daki gibiyse sonramız, işte o zaman benim cennetim burasıdır, cehennemim ise İstanbul dışında herhangi bir yer olabilir...


5 kişi de demiş ki:

Sycorox dedi ki...

ah gitmek istediğim yer işte. hatta yaşlanmak istediğim yer desek daha doğru olur

Selin dedi ki...

Bir gün orada yaşamak için bir fırsatım olursa 5 dakika bile düşünmeyeceğim.

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

yalnız buyukadayı çok özlemişim.

a.nur... dedi ki...

çok güzeeel:)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Çok güzeldir Büyükada.Asla kıyaslama yapamam ama Burgazada bana daha bir huzurlu geliyor :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?