19 Eylül 2012 Çarşamba

Geçmiş mi artık

"Gelecekten bir şey beklemeyenler mutluluklarını geçmişte yaratırlar." demişti Hakan Günday Piç'te. Haklıydı bana göre, hâlâ haklı.

Cümleyi okuduktan sonra halime bir bakmıştım da, evet işte buydu. 

Ardından çok acayip şeyler oldu. Bir yaşın beni bu kadar değiştireceğini söyleseler inanmazdım muhtemelen. 2011'deki doğum günümden önce başka bir Selin vardı, sonra başka bir Selin geldi yerine. O ara büyüdüm belki... Belki de yıllar sonra "Bana öyle gelmiş." diyeceğim.

25 yaştan öncesi "geçmiş" sözcüğünün hakkını veriyor şimdi. Çoğunlukla hatırlamıyorum detaylarını. Hatırlamayı istediklerim sabit elbet ama gerisini sildim gitti.

Geçmiş dendiğinde mutlu zamanları hatırlamıyorum bir süredir. Üzülmüyorum. Bugün mutluyum, burada. Mutluluk da bugünde.

Acaba bu artık geleceği daha az karanlık gördüğümün de bir işareti olabilir mi?

Olsun bence.

Lütfen.

1 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

bu geçmişini ardında bırakıp, geleceğe sıranın zaten geleceğini bilen ve bu anın, şimdinin tadını çıkarmaya çalışacağını bilen birinin sözleri bence...

öyle değil mi?

:)))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?