17 Eylül 2012 Pazartesi

İstasyonda beklerken seni

Bizim a.nur var hani, biliyorsunuz ya... Bilmiyorsanız şuraya tıklayıp bilseniz güzel olur, biliyorsanız devam edelim.

Yine aklına güzel bir şey geldi bu kızın. Kitaplarını anlattığı bir blog. Ama fikri güzel yapan bu değil, bunu yapan insan çok. Bizim kız koca bir hikaye anlatacak aslında, yavaş yavaş. İçinde kitaplar...

Bazen çok iyi bildiğimiz, bazen yabancısı olduğumuz ama okudukça tanıdıklaşan durumlar içinde anlatacak o kitaplarını. Dedim ya, kocaman bir hikaye olacak orada ve a.nur'u insan olarak, dost olarak çok sevdiğimden değil de bugüne kadar yazdıklarından bildiğim için rahatlıkla söyleyebiliyorum ki güzel olacak!

İlk yazısını yazdığında başka insanlar bunu ne zaman duyacak diye sordum. "Hemen değil" dedi. Sayı verelim dedim, "x kadar yazı olunca duyuracağız". x'e ikimiz de aynı anda "3" değerini verince anlaşmak zor olmadı. Şimdi gördüm ki dün bu sayıya ulaşmış blog. Öyleyse duyuru yapmanın vaktidir!

Bizim a.nur'un yeni blogu bakın hemen şurada:  http://okudugumsonkitapolsunbu.blogspot.com/


Keyifli okumalar :)

5 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

oleeey hemen gidiyorum!

Selin dedi ki...

Çabuk çabuk :))

a.nur... dedi ki...

Hemen de yazarmış :)

Ben seni sevmeyeyim de ne yapayım hı ne ne ne! :p

Selin dedi ki...

3 demedik mi :) Yazarım tabi!

Beni sevmeye devam et, başka insanlara da ısırmadığımı söyle. Onlar da sevsinler. Evet, lütfen.

:P

beenmaya dedi ki...

harika olmuş ya harika!

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?