1 Eylül 2012 Cumartesi

Lost in Austen


Bu şey benim başıma gelmeliydi! (Panik yapmayın, kurgu olduğunun farkındayım.)

14 yaşımdan beri Pride and Prejudice en sevdiğim kitaplar arasında, Lizzie ve Darcy kesinlikle en sevdiğim çift ve Mr. Darcy'e aşığım. Neden ben değil de o kız, hı?



İsyandan sonra asıl başlangıç kısmına geçiyorum. Benim birkaç yıl önce izlemeye çalıştığım ama çok sıkılıp ilk bölümü dahi bitiremediğim bir mini dizi Lost in Austen. Bugün tekrar şans vermeye karar verdim ve bitirdim. Mevzu şu: Günümüzde yaşayan bizim gibi hayran bir kızcağız Elizabeth Bennet ile yer değiştirir. Sonrasında olaylar gelişir...

Sonra da geriye sinirli ve kıskançlıktan ölen bir Selin kalır. 

Ben de istiyorum!



14 yaşından beri aşık olduğu Mr. Darcy'i Matthew Macfadyen'de bulmuş bir hayran olarak söylemeliyim ki bu Mr. Darcy'i de sevdim ben. imdb sayfasında göreceğiniz fotoğraf bu diziden alınmış ve en başarılı bulduğum sahne olabilir kendisi. Süper fikir. Öhöm.

En nefret ettiğim karakterler listesinde baş sıralarda bulunan Wickham'ı resmen sevdim yahu! "Wickham aslında bizim bildiğimiz gibi biri değil" fikri hoştu.

Dizi hakkında fikir belirtmek gerekirse ilk 3 bölümü gayet başarılı buldum fakat sonunu pek sevmedim. Bölüm sayısı, oyuncular, süre gibi konularda bir şeyler yazmama gerek yok, hepsi imdb'de mevcut zaten.

Sevgili hayat,
ben bir gün kendimi Pride and Prejudice'de bulursam lütfen benim Darcy'm "most ardently" desin. Lütfen! Bak bu demedi :( Eğer kendimi kitapta bulamayacaksam kendi Mr. Darcy'm saklandığı yerden çıksın (elbette en ukala tavırlarıyla). Charlotte Lucas'ın yaşına geldim yahu, sonum onunki gibi olmasın lütfen!

Bir itiraf: 14 yaşımdan beri tavırları aynı Mr. Darcy gibi olan bir adam karşıma çıkacak ve aşık olacağım diye bekliyorum.

İtirafın esas hazin olan bölümü: 14 yaşındayken bu normaldi ama 14 yaşımın üzerinden 12 yıl geçti. Yakında 13 olacak.


Kendi Mr. Darcy'nizi bulmanız temennisiyle yazıyı bitiririm. Ayrıca panik yapmaya gerek yok, bir önceki yazıda kafayı yediğimden bahsettim tamam ama şu an ciddi değilim. Korkmayınız. Sadece eğleniyorum.

Sevgiler

(Bu da burada dursun, merak eden olabilir: http://www.wikihow.com/Find-a-Modern-Day-Mr.-Darcy )


2 kişi de demiş ki:

Sycorox dedi ki...

Bu diziyi hep görüyorum bari izleyeyim bende. Ve aynen Darcy hastasıyım. Hatta kendi Darcy'mi buldum sanmıştım bir ara ciddi ciddi. Ama değilmiş maalesef alakası bile yokmuş :)

Selin dedi ki...

Neyse ki zamanında fark etmişsin, Darcy'mizi bulana kadar durmak yok! :)

(Bu arada bir Mr. Collins bulup birlikte geçen 1. senemizin sonunda sıkıntıdan öleceğim diye korkmuyor değilim :p )

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?