1 Ekim 2012 Pazartesi

Breathe me...

Sıradan bir yolculuğu Six Feet Under'ın o muhteşem finalini yaşama anlarına dönüştüren akşam rüzgarına, bazen beni bile şaşırtabilen hayal dünyama ve Sia'ya nasıl teşekkür etsem ki...

(Six Feet Under'ın finali bir tv dizisinin yaptığı veya yapabileceği en muhteşem bölümdür. Yazan kişi şu an Six Feet Under'dan "tv dizisi" diye bahsederek çok büyük hata etmiştir. Six Feet Under bambaşka bir şeydir. Yine de başlamayın; bitince bambaşka bir insan kalıyor sizden geriye...)

Henüz Six Feet Under finalini izlememiştim Breathe Me'yi ilk dinlediğimde. Pek sevmemiştim. İyi halt etmişim! Malum görüntüler eşliğinde yüzlerce kez dinleyeceğimi bilemezdim ki...

Dün akşam oradaydım işte.

Be my friend.
Hold me.
Wrap me up.
Unfold me.
I'm small.
I'm needy.
Warm me up.
And,
breathe me...







4 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

acaba bi ara da six feet under'a mı başlasam...

Selin dedi ki...

Herhangi bir şeyi tavsiye edebilirim ama bunu tavsiye edemiyorum kimseye. Ama hep söylediğim bir şey var konuyla ilgili. İzlediğim diğer şeyler diziyse bu başka bir şey, eğer dizi buysa diğerlerine dizi diyemem. (Ne çok yabancı dizi izlediğimi de düşünürsek...)

Sam Scarlet dedi ki...

bana fazla derinlere inermiş gibi geliyor, çok tehlikeli ama başlamaya meyilliyim :)

Selin dedi ki...

Fazla derin, fazla şey var içinde. Çok acayip. Son sezonda her saniyesiyle insanı mahvettiği yerlere geldiğinde "ben uyarmıştım" derim, söylemiş olayım şimdiden :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?