16 Kasım 2012 Cuma

Away We Go



Kendi hayatlarına dair pek çok şeyi çözmeyi başaramadan üçüncü bir kişinin (minik ve sevimli olanlardan, evet) aralarına katılacağı haberiyle yollara düşen ve kendilerine yaşayacak yeni bir yer arayan iki tatlı insanın hikayesi.

Bu sırada gittikleri şehirlerde birlikte zaman geçirdikleri neredeyse tamamı manyak ama fazlasıyla sevilesi bir grup başka insanın kısa süreliğine de olsa onlarınkiyle birleşen hikayeleri...

Kısa bir süre de olsa Jeff Daniels... (24 saat konuşsa ağzımı açmadan dinlerim.)





Bu ara çok güzel filmler izliyorum yazıp duruyorum ya, en güzeli bu mudur bilmem ama en çok bunu sevdim! "Ne güzel seviyorlar" dedim durdum izlerken. Ne güzeller bir arada...

Uzaklara gitmek istedim, hâlâ istiyorum. Tam şu an! Evet, hayat burada da güzel ama yine de gitsek ya...

Giderken de bunu dinleyelim hatta:




6 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

gidelimmmm gidelimmmmmmmm tam benlik bi filmmiş indiriyorum bunu da!

Sycorox dedi ki...

kaç yıldır izlemek istediğim, hatta davranıp indirdiğim ama izleyemediğim film. yok yahu izleyeceğim bu sefer :)

Selin dedi ki...

@Sam

Seveceksin gibi geliyor :)

@Sycorox

Aynı durum bende de vardı ve dün artık zamanı geldi deyip izledim. Gerçekten zamanı gelmiş :) Sakin sakin gidiyor böyle, beni de sakinleştirdi :) Özendim biraz bir de...

a.nur... dedi ki...

sycoeox gibi ben de ne zamandır bunu izliycem, indireli bir asır olmadı ama yaklaştı. hayır, adı/afişi bile güzel, hiç şaşırmadım! :)

Selin dedi ki...

afişi güzel, müzikleri güzel, insanları güzel, aşk güzel, hayat güzel. ne olsun başka :)

Eva Lambert dedi ki...

ilk kez duydum adını.. afişi çok hoşmuş-izleyeceğim en kısa zamanda :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?