26 Kasım 2012 Pazartesi

Bir başka boşluğa...

Aslında istediklerimizle uzaktan yakından ilgileri olmasa bile,

-sırf hayat bize onları sundu diye-

yıllardır istediğimiz onlarmış gibi davranmak

bizi mutlu insanlar yapar mı?

Yapmaz.

Gecenin bir vakti, eskiden tanıdığım birinin hayatına uzaktan bakarken bu soru takıldı aklıma ve ardından tek bir şey diledim kendim için. Hayatımın ilk 26 senesi gibi geçsin gerisi de, mutluluğun oralarda bir yerde olduğunu bileyim ve bulmak için çalışmaya devam edeyim. 

Başkalarını kandırmak neye yarar kendin inanmadıktan sonra?

(Bir de kendini bile kandıranlar var, aslında en çok üzüldüklerim onlar.)


Daha iyi şeyler hak etmişti.
Belki de o kadar aptaldı ki "beter olsun" denmeliydi.
Ya da sırf aptallığı yüzünden üzülmeliydik.
Aslında belki onun için üzülmesi gereken en son insanlardan biriydim ben.
"Karma" diye bir şey gerçekten vardı belki.
Bilemedim.

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?