1 Kasım 2012 Perşembe

Bu aralar




Bazı zamanlar geride bıraktığımız ay 60 gün sürmüş gibi geliyor, bazı zamanlar 1 hafta gibi. Bu nasıl oluyor bilmiyorum. 

İyi miydi emin değilim ama kötü değildi, onu biliyorum!

Bu ara hayat nasıl bilmiyorsun sevgili okuyucu. Biraz anlatayım bak. Sanki bir gün bir şey olacak, ileride bir gün ama ne kadar ileride onu bilmiyorum. O güne kadar benim zaman geçirmem gerek. Oyalanmalıyım bir şekilde ve beklemeliyim. İşte tam onu yaşıyorum. Oyalanıyorum, bekliyorum, neyi beklediğimi bilmiyorum.

Güzel şeyler yapmak, güzel şeyler söylemek istiyorum ama bir yandan da benden beklenin ne olduğundan emin olamıyorum. Susmalıyımdır belki... Umarım doğru yanıt bu değildir!

Çok güzel filmler izliyorum. Çok. Hepsini yazayım da siz de bilin istiyorum ama öyle zor geliyor ki kelimeleri bir araya getirmek. Daha doğrusu bir süre erteliyorum, sonra unutuyorum.

Geride bıraktığım 26 yılda hiç görmediğim kadar güzel rüyalar görüyorum. Tüm gün gülümseyerek dolaşıyorum ortalıkta. Bunu öyle çok seviyorum ki...

Bir de çay/kahve tüketimini abartmasam hayat daha güzel olacak muhtemelen.  

Uzun zamandır yapmadığım bir şey yapıyorum, birileri bir şeyler anlatırken ben bambaşka şeyler düşünüyorum. Bazen nerede olduğumu bile unutuyorum. Kafamın içindeki hayat kesinlikle daha eğlenceli. Her şey olmasını istediğim gibi. Herkes olmasını istediğim yerde...

Geri kalan her şey blogun diğer 1000 yazısında anlattığım gibi. Yağmurda yürüme fırsatlarını kaçırmıyorum, yolda yürürken kendi kendime şarkı söylüyorum, pek çok şeyi erteliyorum, söylemek istediğim pek çok şeyi kendime saklıyorum, iyi şeyler diliyorum falan filan.

Sevgili Kasım,
Gördüğün gibi eksikler var ama hayat fena değil. Lütfen sen de bize iyi davranır mısın?




3 kişi de demiş ki:

Godard kadını dedi ki...

çay kahve tüketimi hepimizde aynı dert
güzel rüyalar iyidir herzaman için.

ayların ve günlerin kanunu ben de tam anlamıyla çözemeyeceğim sanırım

İ.x.İ.r dedi ki...

önceleri neye canım sıkkın bilirdim moralimin bozukluğunu hüznümü anlayabilirdim..

şimdi o kadar uzağım ki kendime neye bu afram tafram bilemiyorum!

bende sen'im.sen de ben'sin.

sevgiler..

Sam Scarlet dedi ki...

benzer durumdayız. biz filmlerimizi izleyip çay demlemeye devam edelim bence, güzel şeyler gelmekte :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?