12 Kasım 2012 Pazartesi

Kış şarkısı olsun bunlar


Kış geliyor ya hani, kış moduna uygun, yağmurlu/karlı havalarda güzel gidecek şarkılar listesi yapmaya uğraşıyorum birkaç gündür kendime. (Kıştan bahseden şarkılar az olacak muhtemelen, tüm olayımız o kış moduna yakışacak şeyler olması.) Sadece kendime yapsam sıkıntı yok, hepsi arşivde mevcut ama bir de paylaşayım deyince sıkıntılı bir durum oldu. Bir sitede aradığım şarkıları bulamadım, öteki liste olarak paylaşmaya çalışırken sıkıntı yarattı derken başladığım yere geri dönüyorum. Listeyi küçük parçalar halinde ve youtube üzerinden buraya aktarıyorum :)

Liste tamamen kişisel, içinde fazla farklı türlerden şarkılar olmayacak ama farklı diller ve ülkelerden olacağından emin olabilirsiniz. Belki ben buralarda o listemden seçtiğim bir şeyi dinlerken siz de başka bir şehirden, belki ülkeden bana eşlik ediyor olursunuz. Filmlerde olan türden sevimlilikler yaşarız. Olamaz mı yani :)

Ne kadar süreceğini bilmediğim "kış şarkılarım" listemin ilk bölümüyle başlıyorum sevgili okuyucu. Her bölümde 7 şarkı olmasına karar verdim çünkü 7'yi seviyorum. Bilmediğin bir şeylere denk gelirsen ve güzel şeylerle tanışmana vesile olabilirsem ne mutlu bana! :)

(Herkesten ve her gruptan 1 şarkı diye başladım ama yurdum insanlarına biraz torpil yapacağım. Sayıca daha azlar ya, birden fazla şarkı olsa da sıkıntı olmaz diye düşündüm.)

Başladık.

Önce güzel adam David Gilmour. Şarkımız "Smile".



Bu benim yol şarkım aslında, nereye gidersem gideyim kulağımda hep bu var. Bence bu havalarda da gider... Jeff Buckley-Hallelujah


Güzel sesli güzel adam, Eddie Vedder...


Willie Nelson-Norah Jones. 
Şarkımız "Baby it's cold outside".


Band of Horses-For Annabelle


Pek çok sevdiğimiz U-Turn (Lili) şarkısını yapan adamlardan "Beautiful Scar".


Olur da listenin ikinci bölümünü bu ay bitmeden yazamazsam diye buraya hemen bir (canım) Tom Waits-November ekleyelim!


İkinci 7 pek yakında!

:)

1 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

şarkılar çok iyi, jeff buckleyler, band of horses!lar, eddie vedderlar, canımsın!

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?