20 Kasım 2012 Salı

Kısacık-33



* Bazen bütün blog Tom Hanks temalı olsun, gün boyu onu nasıl sevdiğimi anlatayım diyorum. Canım o benim.

* Çeviri yaparken canım film izlemek istiyor, film izlerken çeviri yapmak istiyor. Var bir tuhaflık ama nerede...

* Yukarıdaki tatlı şeylerin yazıyla ilgisi yok, maksat içiniz açılsın.

* "Seni bunca özlemesem, bunca sevemezdim ki." diyor ya şair, hah işte. Daha doğru olamazdı diyorsun. 

* Şiirin tamamını okumanız için şuraya gitmenizi rica ediciim dostlar: http://www.siirler.biz/ayrilik-diye-birsey-yok-umit-yasar-oguzcan.html İnternette milyon tane kaynak var ama ben bunu seçtim. Biraz gülün diye. Etraftaki güller, kalpler falan, çok acayip. Çocukluğumuzun hatıra defterlerinin içine girmişim gibi hissettim sayfayı açınca. Kokulu sayfaları vardı hani, hah işte o koku bile geldi burnuma.

* Random gülüş kadar sevimsiz bulduğum çok az şey var şu internet aleminde. Öncelikle isminde meymenet yok: "Random gülüş". Hangi dilde konuşacağımıza karar verememişiz de iki dilden birer kelime almışız sanırım. Üstelik asdfgh ne lan? Nasıl gülüş o? Hele kocaman insanlar yapmıyor mu...

* "Lan" dedim, Fırat Aydınus duymasın! Çok acayip küfür ettim şu an. Kulakları da iyi duyar kendisinin, vallahi yakalanırım. Neyse ki kimin söylediğini fark edemiyor. Oldu o zaman. Öptüm. Görüşürüz.

* Sürekli ergenliğe yeni girmiş erkek çocuk muhabbeti yapan 30-40 yaş arası ve üstü adamlar var bir de bak. Ergenliklerini yaşayamadılar mıdır nedir anlamadım ki. 

* Çikolata kaplı kestane şekeri diye bir şeyin var olduğu bir dünyanın kötü bir yer olabileceğine beni inandıramazsınız. Hala umut var. Kestane şekeri oldukça umut sürecek!

* Dünyayı güzellik kurtaracak, bir çikolata kaplı kestane şekerini sevmekle başlayacak her şey!

* İlk görüşte aşk diye bir şey benim için yok. Ben zamanla olanına inanıyorum. (Hangisine inanıyorsanız onu yaşıyorsunuz ya zaten.) Fakat ara sıra kafamı kurcalıyor şu soru: "Ne kadar zaman?"

* Kötü şeyler hissettiğimde kendime saklayabiliyorum ama iyi şeyler hissedince bildiğiniz sapıtıyorum! Herkese anlatmak istiyorum. Bazen anlatmamam gerekiyor (en azından bir süreliğine), sonra üzülüyorum.

* Bu ara böyle bir durum olduğunu çok belli ettim di mi :) Çok güzel bir haber aldım, evet.

* "Aslında giden değil kalandır terk eden, giden de bu yüzden gitmiştir zaten" muhteşem bir tespittir. (Tamamı için buraya gelin: http://siir.sitesi.web.tr/murathan-mungan/terkeden.html Bakın yine her tarafta kalpler, kalpler, kalpler... :) Sonra Yeni Türkü'den şarkısını da dinleyebiliriz birlikte.)

* Kış mevsimlerinde beni fazlasıyla mutlu eden bir eldiven gerçeği var.

* Geçmişte gereksiz gizem yaratma arzusuna kapılıp "bilen bilir" gibi kalıplar kullanmışsam affedin. Çok pişmanım. Utanıyorum.

* Modern Family çok komik. Komik olmaya çalışıp zorlama espriler yapmamaları en güzel tarafı. Oldukları gibi komikler. Bence aradığım komedi dizisini buldum. (TBBT vardı elbette ama onun yanına bir tane daha lazımdı.)

* Bak bakalım Hobbit'e kaç gün kalmış.

2 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

sonunu çok sevdim :) bu aralar baya üretkensiniz selin hanım, devamı gelsin inşallah! :)

Selin dedi ki...

Hiç durmadan yazmak istiyorum, bir şey oldu ama çözemedim :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?