25 Kasım 2012 Pazar

Şark Dişçisi



Bir kez daha!

Birkaç ay önce zaten bahsetmiştim oyundan kısaca. Bak şurada: http://slnnn.blogspot.com/2012/02/sark-discisi.html

Şimdiki yazının yazılma amacı sadece şunu söylemek: İstanbul'daysan, üstelik tiyatro seviyorsan lütfen kendine bir iyilik yap ve bu oyunu izle sevgili okuyucu. İkinci kez izlemesi daha da güzel oldu, şimdiden 3. kez ne zaman izlesem diye düşünüyorum.

Aynı yıl içinde kendimize ikinci kez kocaman bir iyilik yaptık ve dün akşam yine Şark Dişçisi'ni izlemeye gittik. Yine zaman zaman gülmekten nefes alamadım, yine oyun hiç bitmesin istedim, yine beni tiyatro salonunun bir köşesinde unutsunlar ben de oyunun her tekrarını izleyeyim istedim. 

(Tiyatro salonunda unutulma isteğini çok sık duyuyorum. Bir de programda yeniden "Tarla Kuşuydu Juliet" ismini görmek en büyük hayalim. İnanırsam olur mu dersiniz?)


0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?