22 Kasım 2012 Perşembe

Yağmur



Kış şarkıları listesine en son yazdığım şarkı Kesmeşeker'in Yağmur'uydu, hah işte, bugün o şarkının günü olsun mu? (Buralar bugün yağmurlu, oralar nasıl?)

Bir video daha eklemeyeyim buraya, zaten sayfanın canına okudum. Biraz aşağıdan bulursunuz hem. Uykusuzluktan ölmek diye bir şey var. Üstelik gözlerim yanıyor. Çok komik. Böyle olunca çok ağlamışım da ondan yanıyormuş gibi geliyor. Halbuki uykum var sadece. Belki biraz da iyi şeyler olsa fena olmazdı. Uyku+iyi şeyler.

Biraz da enerjiye ihtiyacım var, dışarı çıkmalıyım. Öğrenci olmalıyım. Yüksek lisans hiç benzemiyormuş üniversiteye, kendime öğrenci deyince tuhaf hissediyorum. Öğrenci gibi değil gibi.

Daha fazla saçmalamadan gidip bir kahve içeyim.

Şarkıda geçen "Kimse istemez istenmez olmayı" cümlesi %100 doğru cümledir, haklıdır. İstenmeyenlerin suçu değildir bu (şarkıdaki gibi durumlar tabi, bazen haklı yere istenmez olmuştur), istemeyenler utansındır!
(Kelime uydurdum yine. İdare edin. Uykusuzum.)

Yağmur.
Yağ üstümüze.

Seviyorum seni okuyan kişi. Tanıdığım ama sevmediğim biri de olabilirsin aslında. Hımm. Umarım öyle değilsindir. Bazı insanları o kadar sevmiyorum ki şaşarsın bilsen. 

Kahve içiyorduk, evet. Gel kahve içelim.

Dikkat et kendine. Belki de asıl ben dikkat etmeliyimdir. Bugün bir sürü şey yapacağım bu kafayla. Aaaah, hayat zor.

Kahve.
Evet.

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?