22 Aralık 2012 Cumartesi

2013!



2012'ye girerken 12 maddelik istek listesi yapmıştık, 12'de 10 gibi bir oran yakaladık. Çok başarılı! Öyleyse bir liste de 2013 için yapalım. Bu konuda bir mim dolaşmaya başladı mı bilmiyorum, dolaşıyorsa da bana gelmesini bekleyemeyeceğim çünkü bu iş önemli! :p (totem gibi)

Canım 2013, senden istediğim şeyler şunlar:

- Sevgili 2012 büyük bir adım attı, sen de devamını getir lütfen. İstersen olur. Neden bahsettiğimizi bilmiyor olabilirsin, ben sana anlatırım. Hadi canım. Bilenler bilmeyenlere anlatmasın, dedikodu çok ayıp bir şey.

- Geçen yıl daha çok kitap istemiştim, istediğim oldu ama tabii ki bu yıl daha fazlasını istememe engel değil bu durum. "Çok kitap" diye bir şey yok, hep daha fazlası mümkün! (Sevdiğim yazarlar daha çok yazsın bu yıl mesela... Önce Hakan Günday!)

- Ders aşamam bitsin, tez aşamasına geçeyim ve o da sakin sakin geçsin bitsin lütfen. Bir de ösym kombinesi almam gerekecek yine bu yıl, lütfen bütün sınavlar iyi olsun!

- Konserler istiyoruz, güzel albümler istiyoruz.

- Mutlu sabahlar, mutlu öğlenler, mutlu akşamlar... Kısacası mutlu anlar işte.

- Geçen yılki doğum günüm 3 sınavla geçmişti, korkunçtu! Bu yıl acısını çıkaralım, olur mu? Doğum günlerini severim bilirsin...

- Birkaç yüz defa daha "Beklenmedik Yolculuk" lütfen. Orta Dünya'ma bırakın beni!

- Sevdiğim insanlardan güzel haberler almak istesem mesela...

- Sevdiğim insanlara vereceğim haberlerin hep güzel olmasını istesem...

- Güzel filmler istiyorum!

- Bu ara iyi davranıyor ya hayat, 2013'te de devam etsin be...

- Keyifle yürüyelim hatta koşalım sokaklarda! Sabahların da bir anlamı olsun mesela. 

- 2014'e yaklaşırken de "2013'te istediklerimin çoğu oldu, hemen 2014 için de yazı yazmalıyım" telaşına düşeyim :)

- Hayatta her şeyin özel anlamı olduğu zamanlar diyeyim bir de... Daha çok yani! :)

- Birkaç dilek daha var elbet ama şimdilik içimden söylüyorum onları. 2013 duyuyor...

- 13'le aram iyidir. Bir dönem okul numaramdı, doğduğumdan beri yaşadığım evin kapı numarası vs. 2013 de önemli bir yer edinebilir hayatımda pekâlâ, değil mi?

Mimmiş gibi olsun tam :)

Biraz Şöyle Biraz Böyle

Sam Scarlet

Persona non grata 

Sycorox

Canınız isterse yazınız gençler!

Görüşürüz.

2 kişi de demiş ki:

Sycorox dedi ki...

ah çok iyi oldu bu. bende geçen sene yaptığım wishlistimin çoğunu yaptım, oldu. bu senede düşünüyordum. tez zamanda çizimini yapıp mimi yaparım ^^ teşekkürler

Sam Scarlet dedi ki...

Hadi bakalım yine isteyelim bi şeyler :')

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?