3 Aralık 2012 Pazartesi

Ahhh bu ben



Yine aynı hikaye.

Yapmam gereken bir iş var, normalde her gün keyifle yaptığım şey: Okumak. Ama işin içine zorunluluk girince olmuyor, yapamıyorum.

Sabah 10'dan beri kitabı elime almamak için her türlü şeyle oyaladım kendimi.

Tumblr'a daldım.
Dizi izledim.
Mutfağa bir tane elma almaya gittim, kendimi elmalı turta yaparken buldum. Ardından onu da yapalım, bunu da yapalım derken üstüm başım un, elimde oklava dolanıyordum ortalıkta.
Akşam oldu, maç saati geldi.
Sonra yarım kalmış Star Wars maratonumuza devam ettik.
2 aydır ertelediğim "durum bilgilendirmesi maili"ni yazmak bugün aklıma geldi. Yazdım yolladım en yakın arkadaşlardan birine.
a.nur ile uzun zamandır yapmadığımız müzikli feysbuk paylaşımlarına dönmek yine bugün aklımıza geldi.

Saat 1'e geliyor, kitap hâlâ önümde. Belli ki yumurtayı bekliyorum yine. O bir kapıya gelsin de, başlarız...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?