11 Aralık 2012 Salı

Ama arkadaşlar iyidir

Sizin mutluluğunuzla mutlu olabilen arkadaşlarınız varsa çok şanslısınız demektir. (Üzgün insanla birlikte üzülmek kolay ama mutluluğa sevinmek çok başka... ) Bende birkaç tane var, herhalde bu durumda ben dünyanın en şanslı insanlarından biri oluyorum.

Hayatımdaki insanları arttırmaya değil eksiltmeye çalıştım yıllarca, şimdi bakıyorum da öyle güzellerini tutmuşum ki yanımda...

Aferin, aferin bana!

Bir de ben mutluyken çok konuşuyorum. Bugün 4. kez "bu ara çok yazmaya başladın, sebebi var mı?" sorusunu duydum. Buraya yazmak da bir nevi konuşmak olduğuna göre parçaları birleştiriniz. 
:)

Başlığı aldığım filmi biliyorsunuzdur, bilmiyorsanız da bilin bir zahmet. Ayıp yani, Maya kıyameti kapıya dayanmışken bunu izlemeden ölme riskini göze almayın.

Görüşürüz.

2 kişi de demiş ki:

srknsngn dedi ki...

bu filmi kaç kere izledim hatırlamıyorum ama her seferinde de sanki ilk defa izliyormuş gibi dikkat kesilir izlerim :)
e müsadenle yazıyı da biraz kendime yonttuğum için bir selam vereyim dedim :)

Selin dedi ki...

Süpersonik arkadaşlar listemin her daim ilk 3'ünde olduğun için tüm iyi şeyleri üstüne alınmakta serbestsin!

:)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?