2 Aralık 2012 Pazar

Kış şarkısı olsun bunlar-6


6. "yedili"

Listenin bu kısmında bir Pink Floyd şarkısı olacaktı, youtube'u açtığımda bana önerdiği videoların en üstünde Comfortably Numb olduğunu gördüm. Tesadüf (!) bu ya, aklımda da o vardı zaten. Öneriye uyalım.

The child is grown,
The dream is gone...


Her şeyi mi güzel söylüyorsun be adam...

William Fitzsimmons-Beautiful Girl


Çok güzel bir grubun çok özel bir şarkısı: Brazzaville-Bosphorus 

Bugün listemiz böyle, sakin sakin...


Sakinliği bozalım :)

Hammerfall-Always will be


Yine Kesmeşeker'im.

Eğ başını eğeceksen, yalnızca aşk için eğ!

Bir de; 
Kırık kalbim, yaşam zor. İstikametim sana doğru...


En sevdiğim aşk hikayelerinin birinin en sevimli anlarından bir şarkı :) Julie Delpy söyler. Nasıl da güzel söyler. A Waltz for a night


Bu duygunun zamanı sonbahardır, kıştır. Bu şarkının zamanı da... 

Yavuz Çetin-Sadece senin olmak



5 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

son iki şarkı olağanüstü:')

a. dedi ki...

always will be'yi görmek şaşırttı beni. eski günlere döndüm bir an. dinlemeyeceğim ama introsu hala güzeldir, eminim.

a. dedi ki...

ayrıca o beautiful girl ne güzel şarkıymış öyle... ben bu listeleri bir ara oturup dinleyeyim, yapayım.

Selin dedi ki...

@Sam

Yavuz'un bu şarkısını çıkarmıştım hayatımdan bir zaman. Şarkının suçu ne halbuki di mi? Hatamı anladım, geri döndüm :)

Julie Delpy'nin bu şarkıyı söylediği filmi ve öncekini izlemişsindir mutlaka, albümü var bir de ablamın, dinlemek lazım.

Selin dedi ki...

@a.nur

Kim bu "a." dedim, ahahaha, beni öldürmek istersen anlarım :D

William Fitzsimmons'tan deli deli bahsedip durduğum günleri kaçırdın mı sen yoksa? Dinle dinle, pek güzel sesiyle pek güzel şarkılar söyler...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?