24 Aralık 2012 Pazartesi

Kısacık-35



* "Gün olur, başıma kadar mavi;
Gün olur başıma kadar güneş;
Gün olur, deli gibi..."

* Sonra da "Hürriyete Doğru" gelir akla... "Gün doğmadan, deniz daha bembeyazken çıkacaksın yola"

* Ezberleyemiyorum ben. 

* Bir takım bloglar tamamen tavsiye amaçlı yazıyorlar, "x film güzel", "y dizi kötü" gibi. Bir başka türdekiler sevdikleri şeyler hakkında konuşmadan duramadıkları için yazıyorlar. Ben ikinci gruba dahilim. Herhangi bir film, kitap, müzik vs yazdığımı gördüğünüzde ve bir şekilde ilginizi çektiğinde bir araştırın önce, seveceğinize inanırsanız okuyun/dinleyin/izleyin ki ben de kendimi durduk yere sorumlu hissetmeyeyim.

* 2012, gitmene şurada 1 hafta kaldı, salak salak işler yapma! Adam gibi ayrılalım.

* Yeni yıla Edward Scissorhands ile girme planları yapıyorum. Yeni yaşıma girerken de kendimi bir sinema salonuna kapatayım ve o günü Orta Dünya'da geçireyim diyorum.

* Belki de şu an bütün ihtiyacım Moda'ya gitmek, sahil boyunca yürümektir.

* Belki de güne -herkes uyurken- İstiklal Caddesi'nde başlamak... Oranın istisnasız her saatteki halini gördüm, en çok sabah 8'i sevdim. Hadi belki sabah 4 civarları da sayılabilir, sessiz-sakin... Ama ürkütücü biraz.

* Ellerim bu kadar çok üşümese kış mevsimini biraz daha fazla severdim.

* Neyse ki çaylar, kahveler, battaniyeler gibi güzel şeyler çoğunlukta.

* Belirli aralıklarla sağlıklı beslenmeye karar veriyorum ve karar verdiğim o günler abur cuburu ya da saçma saatlerde yemek yemeği en çok abarttığım günler oluyor. Nedenini henüz çözemedim.

* Roman seven insanın şiir kitaplarını, şiir kitabı sevenin bir başka türü kitaptan saymaması yok olsun, bitsin. 

* Buldukları bütün boş kağıtlara "göz" çizen insanlar vardı, sadece tek bir tane göz. Nerede onlar? Dünyadan silindiler mi?

* Belki de Dostoyevski okumaktır bütün ihtiyacım. Olamaz mı?

* Belki de asıl ihtiyacım ertelediğim işleri bitirmek ve üzerimdeki yükten kurtulmaktır.

* Midesi ağrırken kahve içen ve acı yiyen o insan benim. 

* Çivi çiviyi söker mi?

* "Heeeey!
Ne duruyorsun be, at kendini denize
Geride bekleyenin varmış, aldırma
Görmüyor musun, her yanda hürriyet
Yelken ol, kürek ol, dümen ol, balık ol, su ol;
Git gidebildiğin yere..."

1 kişi de demiş ki:

Kaptan'ın Zehir Defteri dedi ki...

Tek ihtiyacın yeni yıla Orta Dünya'da girmek...:)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?