20 Aralık 2012 Perşembe

Patti



Rock Ozanları bu ara elimden düşmüyor demiştim. Bir gece yarısı Hayalperestler ile sabahı ettik, ertesi güne 2. Çoluk Çocuk okumasıyla başladık. Onu da Dream of Life ile bitirdik. ( http://www.imdb.com/title/tt0940620/ )

Tekrar tekrar okuduğum çok kitap var ama aynı yıl içinde tekrar okuduğum, üstelik birincisinden çok daha farklı bir tat aldığım başka kitap oldu mu hatırlamıyorum doğrusu. Çoluk Çocuk vardı yine elimde, aynı cümlelerde durdum, bambaşka şeyler hissettim. Birkaç ayda nasıl değişmişsem bambaşka bir şey buldum sayfaların arasında...

Patti Smith'te adını koyamadığım bir şey var. Hayallerini kovalamak konusunda muhteşem bir ilham kaynağı ama ben sanki bir şeyleri sevme şekline takılıyorum daha çok. Kitapları, müzikleri, Bob Dylan'ı, benim de sevdiğim daha birçok adamı/kadını... Kesinlikle ilham kaynağı. En çok sevme şekliyle...

Keşke senden binlerce olsa!

Keşke ben gördüğüm/duyduğum/bildiğim o şahane cümleleri yanlış zamanlarda kullanmasaydım.

Oğlak burcu Patti. 
Acaba bundan mı tanıdık halleri...

1 kişi de demiş ki:

Hayal Meyal dedi ki...

hiç okumadım ve hatta "kitap kurdu" olmama rağmen ilk kez tanıştım kendisiyle. sanırım elde edip okumalıyım :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?