7 Aralık 2012 Cuma

Yarın!



Bazen birileri böyle şeyler söylese -sadece umut verme amaçlı değil, gerçekten bir şey bildiklerinden- ne güzel olurdu.

Olur muydu?

Yarın normal bir gün olacak mesela, herhangi bir sürpriz beklemiyorum. Yine de yukarıdaki fotoğrafı görünce şöyle bir gülümsedim. 
"Ya olursa?"

"2013 hayatının şimdiye kadarki en güzel yılı olacak" dese mesela biri. (Mini çakal: Şimdiye kadarki diyorum ki geçmiştekilerden iyi olsun ama gelecek hep daha iyi olsun öncesinden!)

2013 en güzel yıl olsa sonra.

Geçen yılın yeni yıl dilekleri yazısını okudum dün gece, sonuç umduğumdan başarılı. Hatta bir madde hariç hepsinden küçük ya da büyük bir şeyler olmuş. Güzel bir şey bu. Gaza geldim, hemen 2013 için istek listemi oluşturacağım. Hani belki diyorum... :)

Neyse, gel bu gece de Edith Piaf dinleyelim olmaz mı...


2 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

ben sana söyleyeyim: haftaya cuma günü en güzel günlerden biri olacak :)

Selin dedi ki...

ehehe, seviyorum seni! müthiş olacak! heyecan, heyecan, heyecan :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?