31 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni

Bir yıldan başka bir yıla geçmeyi seviyorum da şu yılbaşı tantanası için kendimi bildim bileli fazla yaşlıyım galiba. Yılın son günlerindeki alışveriş çılgınlığı ve gittiğiniz her yerde sizi karşılayan kalabalık, 31 Aralık gecesi sokaklardaki malum rezillikler, 1 Ocak'ta bütün haberlerde utanarak izlediğiniz görüntüler... Bunun neresi eğlenceli bilmiyorum, merak da etmiyorum.

Sadece yeni şeyleri seviyorum. Yeni bir yıl fikri güzel. Çoğunlukla bir öncekinden farklı olmuyor ve zaman zaman çok daha kötü oluyor ama neyse...

2013 mutlulukla hatırlayacağınız bir yıl olur dilerim. (Dilemekten zarar gelmez.)

İyi insanların başına da iyi şeyler gelse mesela keşke bu yıl. (Kötü insanların başına hep iyi şeyler geldiği gibi.)

Mutlu olsanız.

Güzel başlangıçlarınız olsa.

Mutlu anlarınız, güzel kitaplarınız, iyi dostlarınız, büyük aşklarınız, şahane müzikleriniz, tatlı sürprizleriniz... Olsa işte, keşke olsa! Dedik ya "dilemekten zarar gelmez", diledik gitti...

Bol bol kahve içelim bir de. 

1 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

Yine bol kitap okuyup bol film/dizi izlediğimiz bir yıl olacak bence, huzur dediğin bu zaten fazlasına ihtiyacımız pek yok gibi :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?