27 Ocak 2013 Pazar

Gibi






Bu yazıya en uygun başlık bu olabilirdi: "Gibi"

İzlediğim en iyi film değilsin elbette ama söylediklerin bu kadar tanıdıkken nasıl sevmem seni? Kitap olsan aslında çok sevdiğimi hissetmediğim ama her satırının altını çizmekten kendimi alamadığım o kitap olurdun mutlaka! (Blog yazarı burada kitaplarının altını çiziyormuş gibi yapsa da çizmiyor tabii, not alıyor başka yere. Kitaplarına kıyamaz ki... Sadece altını çizmek ifadesi buraya yakıştığı için onu kullanıyor.)

Bir gün yazdığım bir yazıyı okuyan bir hocam, hissettiğin şeylerden kaçıyorsun, yine de anlatmak istiyorsun ve bu yüzden başkalarının hisleri gibi anlatıyorsun demişti. Haklıydı. Kendimi anlatmıştım ama görmeyi bilmeyen insan için orada yazan her cümle başkasını anlatıyor gibi görünebilirdi.

Bu öyle bir şey mi bilmiyorum. 

Sadece bu filmdeki pek çok şeyi biliyorum. Hissediyorum. Anlatamıyorum. O yüzden yukarıdaki 3 film karesine bırakıyorum sözü... Hepsi bu.

Filmde anlatılan insanlar ve hisler var gerçekten. Üstelik esas karakter iki ayrı yere bölünmüş halde bulabiliyor bazı şeyleri ama o da onun şanssızlığı! Biz insanlar gerçek hayatta tek bir yerde bulabiliyoruz bak.


("Bu hangi film?" sorusuyla birlikte gönderdiği gifset ile beni meraklandıran ve filmi bulup izlememe sebep olan a.nur'a da selam-sevgi... İsmini merak eden olursa: Liberal Arts.)


"Mutlu yazılar" diye bir etiket yapıp ilk bu yazıda mı kullansam...

7 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

Tumblr'daki paylaşımlarından ötürü çok istekli bi şekilde yarın izleyeceğim bu filmi, hissettiklerimizi anlatan ne çok film var ama bizi anlayan insanlarla pek karşılaşamıyoruz "gibi" değil mi.

Selin dedi ki...

Ara ara mektupları ben yazıyorum gibi hissettim, o kadar tanıdık ki filmdekiler... Muhtemelen sana da öyle gelecek :) Tam şu ara benzer şeyler hissederken bu filmi bulmak hoş oldu, çok...

O insanlar hep doğru zamanı bekliyorlar. Hayatımızdaki görevleri ne olacak olursa olsun doğru zaman önemli ya hani :)

Geldi, geliyor, gelecek... Sayıları çok olmayacak ama olsun, daha iyi böylesi :)

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

bu güzel film tavsiyesi için teşekkürler selin...kitap okumayı sevenleri çokça yakalayabilecek bir film özellikle ing edb altyapısı varsa az çok daha çok detay yakalama şansı olabiliyor.

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

bu güzel film tavsiyesi için teşekkürler selin...kitap okumayı sevenleri çokça yakalayabilecek bir film özellikle ing edb altyapısı varsa az çok, daha çok detay yakalama şansı olabiliyor.

Selin dedi ki...

Evet, muhteşem detaylar var :)

a. dedi ki...

güzel bir şekilde bağlandı doğrusu, hiç ummamıştım. işte böyle detayları güzel bir hale boğup kayboluyor bu adamlı filmler.

Selin dedi ki...

Bir vesileyle tekrarlamış olalım o zaman o saçma sapan diziyi bırakıp böyle filmler yapması gerektiği yönündeki fikrimizi...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?