3 Ocak 2013 Perşembe

Rüya!



Dün gece art arda görülmüş 2 ayrı rüya ile önce mutluluğun sonra gerilimin resmini yapmış olabilirim. (Öyle bir yeteneğim yok elbette ama maksat Abidin'e gönderme yapmak.)

Şöyle ki:

Dün gece yatmadan önce 8'de kalkmayı planlıyordum. Gece bir türlü uyuyamayınca 8.30 olarak değiştirdim alarm saatini ve uyudum. Her şey bundan sonra başladı...

Rüyamda alarmı 8.30'dan 9'a alıp uyuduğumu görüyorum. 15'te de sınavım var bu arada. Bir uyanıyorum ki saat 15.45! (Yuh Selin!)

Sonra gelsin panik, gelsin telaş, gelsin korku!

Ardından gerçekten uyandım ve saatin henüz 07.30 olduğunu gördüm şükürler olsun ki. 

Bir daha uyu uyuyabilirsen! Bu da böyle bir anımdır efendim, uzun zamandır böyle gerginlik yaşamamıştım.

İşte bu şekilde gerilmeden önce güzel güzel uyuyup sakin rüyalar görüyordum. O kısımsa kesinlikle mutluluğun resmiydi! Sokaklarda dolaşıp bağırarak şarkılar söylüyordum, öyle bir mutluluk... Şarkım da gökyüzüne bakmaya ve güzel şeyler hissetmeye dair bir şarkı. Yalnız bir de komik tarafı var. Ben böyle şarkılar söyleyip yürürken peşimde bir grup insan varmış. (Bremen Mızıkacıları'na bağlamayacağım buradan, paniğe gerek yok. Aslında peşimden yürümeleri daha çok Fareli Köyün Kavalcısı'nı çağrıştırıyor. Ama öyle bir şey de olmayacak.) Bu peşimdeki insanlar geçmişte hayatımdan çıkmış ya da çıkarılmış insanlar ve hepsi beni üzmüş insanlar. (kimi biraz kimi çok.)

Onlar beni dinliyorlar diye daha çok bağırıyorum. Daha çok gülümsüyorum. Mutlu olduğumu bilsinler istiyorum! (Nispet yapar gibi) a.nur'la sokaklarda koşma hayalimizi hatırlattı bana, sanırım o gün de rüyamdaki kadar mutlu olacağım.

2013'e değişik değişik rüyalarla başladım böyle. İyi bakalım...





2 kişi de demiş ki:

Hayal Meyal dedi ki...

hayrolsun inşallah :)

Nihal dedi ki...

bunu okuyunca birden bu yıl henüz hiçbi rüya görmediğimi fark ediverdim...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?