6 Ocak 2013 Pazar

Syd



Bir başka doğum günü, bir başka anma... Bu ara doğum günlerinden gidiyorum sırayla, farkındayım ama sanırım bitti.

Syd Barrett'ın doğum günüymüş bugün de. Şimdiye kadar hep öldüğü günlerde anmışım, doğduğu gün anmak daha güzel değil mi? (Onlarca kez yazmışımdır herhalde hayatta en çok doğum günlerini seviyorum/önemsiyorum diye.)

Hep doğum günü bana yakın olan insanları mı seviyorum merakıyla wikipedia'ya daldım, "oğlak" burcu güzel insanlara baktım. Karşıma çıkanlardan birkaç örnek: Eddie Vedder, Humphrey Bogart, Alice Cooper, Şener Şen, Lars Ulrich, Patti Smith, J.D. Salinger, J.R.R. Tolkien, Barış Manço, Till Lindemann, Umberto Eco, Halil Cibran, Syd Barrett, Elvis Presley, David Bowie, Joan Baez, Simone de Beauvoir, Jimmy Page, Nazım Hikmet, Edgar Allan Poe... Bir grup süper bilim insanı ve filozof da cabası! Tam sarılmalık liste!

Çok boktan adamlar da çıktı tabi ama yok saymayı tercih ediyorum. Boktan derken abarttığım falan sanılmasın, yokluğu daha hayırlı olacak tiplerden bahsediyorum. 1-2 taneler ama yok da değiller. Benim de var böyle tanıdıklarım. Neyse. 

"İşin-gücün mü yok da oturmuş milletin doğum tarihlerine bakıyorsun?" derseniz 2 cevabım olur:

1. Gün-gün yapılmış listeler var, bakması öyle çok zor değil.

2. Yapılacak çok işim var ama zerre kadar istek yok içimde. Ben de zaman geçirmenin yollarını bulma konusunda uzman sayılırım.

Syd'e dönelim. Dinlemek isterseniz:



1 kişi de demiş ki:

emir begit dedi ki...

O herkesde öyle.. Bol bol iş var ama yapacak kafa yok... Hayatta öyle galiba...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?