20 Şubat 2013 Çarşamba

Her şey sermaye için sevgilim



Biliyoruz ki Kesmeşeker'i pek çok seviyorum. Bildiğimiz bir şey daha var, o da pek çok sevdiğim bir diğer şeyin Kadıköy olduğu. Bilmiyorsak da şimdi öğrendiğimize göre devam edebiliriz.

Kadıköy'de çekilmiş yukarıda gördüğünüz fotoğraf. Bu kez "her şey" de doğru yazılmış hem, daha güzel olmuş! Uyku öncesi tumblr turu yaparken yukarıdakine denk geldim. Şarkıya devam ettim elbette: "Yıldıza laf atmakmış benim işim..."

Fotoğraf başladı, ben devam ettim, sonra yeni bir fotoğraf girdi devreye:



Bu da Kadıköy'ümden.

Bazı anlar yaşadığım dünyayı seviyorum. Umut var gibi geliyor. (Bazı insanlardan zerre kadar umut yok, farkındayım ama bir kısmı yeter be!) 
Kesmeşeker var sonra... 

Üstelik bu ara günler şöyle:

"Her gün bu kadar güzel mi bu deniz?
Böyle mi görünür gökyüzü her zaman?
Her zaman güzel mi bu kadar,
Bu eşya, bu pencere?
Değil,
Vallahi değil,
Bir iş var bu işin içinde."







Şiir: Orhan Veli (Bilmeyen varsa diye...)





"Çünkü denizsiz martılar bir deniz arar."

1 kişi de demiş ki:

cem dedi ki...

"Kesmeşeker" derken bu guruptan bahsettiğin hiç aklıma gelmedi biliyor musun? aklıma geleni söylememe gerek yok :)

bir de; aaaah O, Veli...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?