23 Mart 2013 Cumartesi

Böyle bir şeymiş şu an istediğim




Madem bugün de yapılacak işleri bitirdik, gel keyif yapalım. Otur şu koltuğa, yanıma, pencereden ilkbaharı izleyelim. İlkbahar izlenir mi diye sorma. Neden izlenmesin?

Çiçekler açmaya başlamış, onları izleriz mesela. Kuşlar belki gelmeye başlarlar. Belki önce biraz yağmur yağar, sonra güneş açar...

En sevdiğimiz filmi izleyelim istersen. Belki müzik. Buldum, şarkı tutalım kendimize! Birinci benim, ikinci senin ya da istersen hepsi senin olsun...

Anlatmak istediğin bir şey varsa dinlerim, sessizlikse isteğin o da kabul. 

Kahve içeriz, bulutları bir şeylere benzetiriz, dünyayı kurtarırız, pes ederiz, gaza gelir bir daha kurtarırız, oyun oynarız, uyuruz, uyanırız, bir daha dünyayı kurtarırız...

Yapacak işler bulunur elbet.

Bi gel de önce.



(Fotoğraftakiler Ryan ve Anne. Yazı bitince aklıma geldiler...)

4 kişi de demiş ki:

Burcu BAYRAM dedi ki...

Sanırım bir çoğumuzun düşüncelerine tercüman olmuşsun yazınla, üzerine söylenecek çok söz kalmamış. :)

in flames dedi ki...

Peki neden gelmiyor ? Tek istediğimiz gelmesiyken, neden o kişi gelmesi en zor kişi?

Selin dedi ki...

Galiba bir sebebi yok, hayatın saçmalamaları sadece.

in flames dedi ki...

Büyük ihtimalle :) Uzun zamandır takip ediyorum sizi ama okumuyordum, düzenli olarak blog okumayı başaramayanlardanım ve bugün okuduklarımdan sonra yine üzüldüm bu özelliğime. Çok sevdim yazılarınızı tekrar, söylemek istedim :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?