30 Mart 2013 Cumartesi

İstemek yine yetmedi

Bu cumartesi akşamı tam da bu saatte yapmak istediğim şeyleri, bulunmak istediğim yerleri ve yerinde olmak istediğim insanları şöyle gösterebilirim:

(Fotoğrafların altındaki yıldızlara tıklarsanız kaynağını görürsünüz.)



*





*



*
Bunu yapmayacağım elbette Joey'ye. Bunu yapmak istediğim başka insanlar var, Joey yanımda olsa sarılırdım sadece. Bırakmazdım. Çünkü karşı komşum olmasını istiyorum. Tabii ki canım Chandler'ım da olacak. Belki de arka koltuktaki ablanın yerinde oturabilirdim şimdi burada olmak yerine. 



*



*

Göğe mi bakarız yoksa duvarlara bir şeyler mi yazar çizeriz bilmem.




*




*

Fransız adaşım Céline yerine ben olsam oralarda. Jesse yerine ise, hımm...




*




*

Kenara kay Frodo Baggins, ben de geleceğim oraya! Hatta Bilbo için de yer aç.



*

Peki tüm bunların yerine durumumuz nedir?



Tabii bu derli toplu şekilde ders çalıştığım zamanlara ait bir fotoğraf. Şu anki halimiz daha çok savaş alanını andırıyor. Nezle olmamdan ise bahsetmiyorum bile.

Sevgili hayat. Canım. Yapma bunu bana. Lütfen.

Sosyal mesaj verip gideyim:



*

Bir de şarkı ekleyip öyle gideyim. O güzel ağaçlar sayesinde aklıma geldi diyeceğim ama yalan. 2 yıldır telefonum böyle çalıyor, aklımdan çıkmasına ihtimal yok. Buyurun:




Bunu okuyan bunu da okuyabilir pekâlâ: http://slnnn.blogspot.com/2011/04/le-temps-des-cerises.html

Bunu da belki: http://slnnn.blogspot.com/2011/06/kiraz-masal-ya-da-masal-kiraz-belki-de.html 
(Bu hüzünlü gibi görünen ama son derece pozitif bir yazı, önceden söylemiş olayım.)



İmza: Onu da yazayım, bunu da ekleyeyim derken yazıyı bir türlü bitiremeyen blog yazarı.

1 kişi de demiş ki:

fiLmmAniA dedi ki...

boşver isteyenin bir yüzü kara ;)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?