10 Mart 2013 Pazar

Ufak Tefek Notlar

Keşke diyorum, keşke Melis Danişmend bu şarkıyı birkaç sene önce yapsaymış, ben de dinleseymişim de aklım başıma daha erken gelseymiş :) Dersimi daha erken alsaymışım!

Şarkıyı dinlerken her cümleden sonra bir ":)" yapıyorum aklımdan. Çok güzel, çok.

Yeni albümden "Ufak Tefek Notlar" isimli şarkıyı dinliyoruz ve neden bahsettiğimi anlıyoruz hep birlikte.

Bilge değilim ya da âlim
Ama biraz biriktirdim
Acı dersten çıktı bu notlar

Öncelikle kalbi kırık tüm insanlardan
Uzak duracaksın arkadaş
Tamircisi olmaya kalkma
Teşekkür bekle hala
Kapı önündesin daima
Sen zırıl zırıl ağlarken
Atı alan Üsküdar'a
Ne Üsküdar'ı, koşar aşka dört nala

Eğer çok çok seversen
Seni sever sandın ya
Sanma sakın asla
Evet belki bu mümkün
1 yıl ya da 10 yıl sonra
Muhtemelen sen yorulunca

Sevgisini altın sanan
Yastık altı yapan
İnsandan kaç arkadaş
Evet belki insandır
Ama zaman yanlışsa
Canavar çıkar içinden ama

Eğer çok çok seversen
Seni sever sandın ya
Sanma sakın asla
Evet belki bu mümkün
1 yıl ya da 10 yıl sonra
Muhtemelen sen yorulunca

Muhtemelen sen unutunca...

2 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

çok güzel. ÇOK ÇOK GÜZEL!

Sycorox dedi ki...

ah ah, aynen. resmen kulağıma küpe olurdu öğütleri :(
sonra Karşılıksız şarkısındaki ruh halimi yaşamazdım, yaşamazdık.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?