5 Mayıs 2013 Pazar

Ben ki her nisan...

En sevdiğim ayın hangisi olduğunu söylemek istesem bir süre düşünürüm belki ama en sevmediğim ayı sorarsanız hiç düşünmeden cevap verebilirim:

MAYIS

Şu an içine düştüğüm yoğunluk bitsin diye gün sayıyor gibi yapıyorum ama aslında bütün derdim mayısın bitmesi. 

Neyse. Mayıstan bahsedip canımı daha çok sıkmak istemiyorum. Nisan ayı biterken kendimize yaptığımız iyiliği anlatacağım onun yerine.

İstanbul'da Japon Bahçesi denen bir yer var, Baltalimanı'nda. Hastanenin çaprazında kalıyor denilebilir. Bizim bugüne kadar haberimiz yoktu. Öğrenir öğrenmez kendimizi oralara attık.

Ağaçların izin verdiği ölçüde göğe baktık!


Dinlenmek için gölgelik yerler bulduk, serin serin...


Bir daha göğe baktık!


Ardından yere de baktık :) Kiraz çiçekleri her yerde!


Güzel yollardan yürüdük.


Zıplamak istedik, yemedi.


"İlk görüşte aşk" dedik. Gittik kendisiyle konuştuk. Fotoğrafını çekmemize izin verdi:


Emirgan'a da gidip bakalım gelmişken dedik, parka girişimizden 1-2 dakika sonra bu sevimli yaratık koşa koşa yanımıza geldi. Burada kendisini evine girmek üzereyken görüyoruz:


Mayıs ayını da çekilir kılabilir miyiz ara ara böyle güzellikler yaparak bilemiyorum. Denemek gerek.



1 kişi de demiş ki:

Sam Scarlet dedi ki...

5. fotoğraf hobbiton'da çekilmiş sanki! aynı böyle bi fotoğraf vardı hobbithouses.tumblr.com'da, bulabilsem kesin koyardım linkini buraya. muhteşem!

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?