1 Mayıs 2013 Çarşamba

Gıcık!

Mim yazmaya devam!

Melda dizilerin çekilmez oyuncularını listelememizi istemiş. Öyleyse eğlence başlasın!

Gıcık olmak deyince aklıma ilk gelen karakter tabii ki o:


Kendisine olan hislerimi nasıl anlatsam bilemiyorum. Ağzını kırmak, beynini ezmek, suratını parçalamak, dünya tarihinde bilinen tüm işkence yöntemlerini üzerinde denemek gibi çeşitli istekler duyuyorum meymenetsiz suratını ne zaman görsem. Fena halde korktuğum ve tiksindiğim bir böcek var. Ne zaman fotoğrafını görsem hissettiğim o iğrenç şeyi bana Joffrey de hissettiriyor. (Hatta şu an da o his mevcut.) Bilmem anlatabildim mi...

Kitapları henüz okumadığım için ileride olacakları da çok bilmiyorum ama ara ara şu gerizekalıdan ne zaman kurtulacağımızı öğrenmek için spoiler arayışına düşüyorum. Bu ne sevgi ahhh!

(Dizi: Game of Thrones)


Bu çifti şöyle özetleyebilirim: "mıy mıy mıy"
"Aa ne güzel masallarla dolu!!" diye izlemeye başladığım Once Upon A Time'ı bıraktıysam, üstelik nefret ederek bıraktıysam sebebi bu ikili. Bu kadar mıymıntı bir çift görmedim. 3 hafta boyunca kendimi kesme isteğiyle izlediğim bölümlerin sonunda "yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr" diye bağırarak bu diziyi hayatımdan çıkardım. Ohh, kafam rahat. (Bu ikisini de bir şeye benzeteceksem uyumak üzereyken kulağımın yanından geçen sivrisineğin verdiği hisse benzetirim.)

(Dizi: Once Upon A Time)


Gıcık olduğum karakter sayısının en yüksek olduğu dizi Supernatural. Supernatural sizi heyecanlandırmaz, meraklandırmaz ya da ona benzer şeyler yapmaz. Tüm olayı süpersonik karakterleridir. Cas, Dean, Bobby, Sam, Crowley, Balthazar, Lucifer, Gabriel, Benny... Lucifer ve Sam'i bir odaya koysunlar, ikisi sadece didişsin, günlerce izleyeyim. Dean ve Cas'i, Crowley ve Bobby'i... Erkek karakterlerin birkaçı hariç hepsini bu kadar süper şekillendiren adamlar sanki "kadın karakterleri en fazla ne kadar itici yapabiliriz" demişler gibi bir durum söz konusu. Acaba erkek karakterleri bu kadar sevdiğim için hemcinslerimi kıskanıyor muyum diye kendime sordum. Kıskanılacak kadın karakterler listesinin en başına koymam gerekenin ölümünde nasıl ağlamaklı olduğumu hatırlayınca sorum cevabını buldu.

Supernatural'ın sevimsizleri listemde şu güzellikler hariç tüm kadın karakterler var:

1- Elbette ilk sıramda canım Charlie var, hele o Hobbit'i de okudun ya. Ahhh, nasıl sevmem seni!!!
2- Meg, ama kısa sarı saçlı olan değil. Ondan da tiksiniyordum. Siyah uzun saçları olan Meg no:2 benim en sevdiklerimden. Meleğimle mutlu olursanız ben de sevineceğim!
3- Ellen
4- Jody

Bunların dışında kalan Supernatural kadınları bir yok olsunlar lütfen. (ki zaten yok oldular ya neyse.) Sevgili yapımcılar ne olur daha düzgün ve sevilesi kadınlar ekleyin şu diziye, Charlie daimi kadroya alınsın mesela ilk iş olarak.

(Dizi belli ki Supernatural :p )


Sürekli etrafındakilere (özellikle erkeklere) muhtaç kadın karakterler kraliçesi: Kate Austen! Aciz ve ağlak kadın karakterlerin hepsinden tiksiniyorum!

(Dizi: Lost)


Aciz ve ağlak kadın karakterler demişken Lisa'yı atlamamalıyım. Six Feet Under'da sevmediğim "tek" karakterdir kendisi. "İnşallah ölüyordur" diye diye spoiler peşinde gezindiğim ilk durum bu abla sayesinde yaşanmıştır.

(Dizi: Six Feet Under)


Varlığı ruhumu daraltan bir diğer karakter: Claire Bennet.
Meşhur "Save the cheerleader, save the world" deyişinin aslı "kill the cheerleader" olsaydı şikayet etmezdim.

(Dizi: Heroes)


Cheerleader demişken aklıma elbette Peter Petrelli gelmezse olmaz. Bu listenin kazananı kesinlikle Milo Ventimiglia, çünkü hem Peter Petrelli karakteriyle hem de Gilmore Girls'teki Jess karakteriyle listeme girmeye hak kazanıyor kendisi. Sorun karakterlerde mi yoksa kendisine mi sinir oluyorum sorusuna cevap aramaya gerek yok sanırım. Doğru cevap: İkisi de.

(Dizi: Heroes-Gilmore Girls)


Matt LeBlanc'a karşı beslediğim o sınırsız sevgiye rağmen Episodes'u izleyemediysem sebebi fotoğraftaki "nobody"lerdir. Benim kesici ve delici alet arayışlarına giriştiğim anlar ile bu ikisinin karşılıklı sahnelerinin her defasında çakışması tesadüflerle açıklanamaz.

(Dizi: Episodes)


"Friends'teki herkesi seviyormuşum, ne güzel" diye düşünürken beynimin içinde Emily'nin Ross diyen sesi yankılandı... Janice'in "oh my god"ları bile beni Emily'nin Ross deyişi kadar rahatsız etmedi.

(Dizi: Friends)


İçime sıkıntı veren House karakteri: Masters! 

House'un kadın karakterlerini genel olarak iyi bulurum. Cameron, Cuddy, Adams, Stacy, hatta Dominica. Bu arada birini saymadım: Thirteen. Saymadım çünkü onları "iyi" buluyorum, Thirteen ise House ve Wilson'ın ardından dizideki 3. favorim. Bayılırım o karaktere. Sorum şu: Bunların arasında bu Masters denen hatunun ne işi var?!

(Dizi: House)


Diğer sevimsiz: Amber Volakis. Ölürken sana karşı iyi şeyler hissedeceğimi sandım bir an, neyse ki çabuk geçti.

Akıllı karakterleri seviyorum (ilk saydığım örnekler), kendini akıllı sanıp boyundan büyük işlere kalkışan, batıran ama yine aynı şeye kalkışmaktan vazgeçmeyen karakter çok gereksiz be.

(Dizi: House)


House'tan bir karakter daha: Chi Park! Yukarıdaki açıklama aynen geçerli.



Biri şuna bir koca bulsun, başta Sheldon olmak üzere hepimiz rahat edelim, dizi güzel günlerine dönsün.

(Dizi: The Big Bang Theory)

Bunun üstüne bir de dizilerin sevilesi, yanakları mıncıklanası karakterlerini mi listelesek acaba :)

2 kişi de demiş ki:

Mia Wallace dedi ki...

ayy hiç dizi izlemediğim için nası yorum yapsam bşilemediiim hihi :)

Sam Scarlet dedi ki...

sevdiğimiz karakterleri yazarsak blogger çöker bence :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?