29 Ağustos 2013 Perşembe

İyi ki!



Birkaç ay önce "Ama Arkadaşlar İyidir" başlıklı bir yazı yazmışım ve şöyle demişim:

"Hayatımdaki insanları arttırmaya değil eksiltmeye çalıştım yıllarca, şimdi bakıyorum da öyle güzellerini tutmuşum ki yanımda...

Aferin, aferin bana!"

Hava soğuktu o gün, kahvelerimizi içiyorduk Beyoğlu'nda. Serkan bir soru sordu. Yarım bir cevap verdim. Anladı. O soruyu daha önce de cevaplamıştım kaç kez. Beni uzun zamandır tanıyan insanların kimi cevabıma tereddütle yaklaştı, üzüldüm. Kimi durup dururken can sıkıcı şeyler hatırlatmaya başladı, daha çok üzüldüm. Birkaç samimi tepki de aldım elbette ama hiçbiri Serkan'ın "Bu kadarını bilmem yeter," cümlesine sığdırdığı binlerce şeyi taşımıyordu ki... Üstelik, onunla paylaştığım o şeyin ne çok anlam ifade ettiğini dünyada Serkan'dan başka kim bilebilirdi ki... 

İşte o yazıyı o gün yazmıştım.

Her şerde bir hayır var, biliyorum! Onlarca mutsuz gün, bir sürü kötü anı, sayısını hatırlamadığım kadar çok "yanlış insan"... Yine de kazanan benim, çünkü tam da o yıllarda tanıdığım Serkan'ın hayatım boyunca yanımda olacağını bilmek bütün o kötülüklerden çok daha ağır basıyor.

Bu kadar ciddiyet yeter. 

Yukarıdaki fotoğrafın çok daha net ve güzeli varken bunu seçtim çünkü bu daha komik. Aşağıda daha da komik bir başka fotoğraf var. Minik, minicik. Çünkü büyük hali beni rahatsız etti. Burada da senin yüzündeki memnuniyetsizliği, benim muhtemelen "Ben dedim ulan, ben dedim!" diye bağırıyor oluşumu sevdim! 



ve her yıl hatırlatmaya söz verdiklerim...


1- Hâlâ bir yeğenin yok, olacak mı bilmem ama olursa dayı sensin! Olmazsa da yaşlı ve yalnız hallerimizle Beyoğlu'na çıkıp gençlerin huzurunu kaçırırız.

2- O kadar delirmiştik ki İstiklal'in "gerçek" delisi "Götür şu çocukları evlerine, başlarına bir iş gelecek," demek zorunda kalmıştı... Sonsuza kadar o günü hatırlatacağım ve her fırsatta birilerine anlatacağım çünkü o gün bir grup insanın yaşayabileceği en özel günlerden biriydi!

3- Gecenin kim bilir saat kaçı. İstiklal Caddesi. İki kişi sızmış, diğer ikisi bağıra çağıra şiir okuyor: "İçimi kemiriyor, bir uyurken mutluyum!"

4- Geçmişi düşündüğümüzde kahveci abinin "Siz ne anlarsınız okey oynamaktan," der gibi yaptığı müdahaleler mi önce aklımıza gelmeli yoksa pembe evdeki kadın mı?

5- Saha gibi!!!

Başımıza neler gelecek, hayat bizi nerelere sürükleyecek bilmiyorum ama hep yan yana olmayı bir şekilde başaracağımızdan eminim! Mutsuz olduğumu değil mutlu olduğumu anlatacağım artık sana. Geçmişi düşünüp güleceğiz. Bir film izleyeceğiz birlikte ve belki de hayatımızda hiç gülmediğimiz kadar güleceğiz :) Ne olursa olsun yakınında kalmak için elimden geleni yapacağım. Belki bazen geçmişi kurcalayıp kendimizi o şarkıları dinlerken bulacağız. Sabah uyandığımızda bu yüzden utanacağız :) 

Sanırım 8 sene oldu biz tanışalı ve 7 senedir de hayatımdaki en önemli insanlardan biri sensin. (Bu en önemliler listesi durmadan değişti, yanılmıyorsam 2 kişi var sabit kalan. Nasıl sevmem sizi?!) Daha ne kadar yaşayacağız bilmem ama kalan zamanımızda hayatımdaki yerinin değişmeyeceğini biliyorum.

İyi ki varsın en sevgili dost!
İyi ki vardın. İyi ki hep var olacaksın.
Yeni yaşlar güzellikler getirmez pek, bilirim. Ama bu kez. Belki bu kez...

Nice mutlu yılların olsun ve hep yakınımda ol. Ne çok sevildiğin de her daim aklında olsun.


İyi ki doğdun!


"Previously on Lost" gibi:




2 kişi de demiş ki:

srknsngn dedi ki...

ciddi olan bölümü biraz daha uzatsaydın bünyem kaldıramayabilirdi heralde :)
bu kadarı yetti de arttı aslında.
yaşamımızın belki de en kötü denilebilecek olaylarına zamanlarına inat en güzel şekilde karşı koyduk beraber.en acayip en garip şeyleri yaşadık beraber ve bütün bu karmaşanın içerisinden inanılmaz keyifli anlar çıkarabildik.şimdi dönüp geriye baktığımda bizi güzel yapan şey en çok da bunlar oldu gibi geliyor.
dayı olmak gerçekten kulağa hoş geliyor ama şu artık yaşlı ve yanlız hallerimizle beyoğlu'na çıkmak muhabbeti de rahatsız etmiyor beni :)
birçok detayı da fotoğraflardan hatırlıyorum artık ya da sen bahsedince işte.
yani "tekrar gözden geçirmek" şart oluyor :)
arkadaşlarla birlikte hadiiiiii sahaya girdik :)
çok fazla gün ve olay var ama bahsettiklerin dışında bir de senin şu doğum günü vardı senesini tam hatırlayamadım hani sami falan da vardı halayla istiklal'e çıktığımız gün falan fotoğraflara baktığımda dumur oluyorum :)
yürütülmüş menüler,okey muhabbetleri,sünnet şölenleri garip tesadüfler acayip insanlar falan uzar bu...
hayat hepimiz için güzel şeyler getirir inşallah.
hayatıma çok şey kattın iyi ki varsın...

Karılıksız Karı dedi ki...

notun var sanırım :)

http://kariliksizkari.blogspot.com/2013/08/kucucuktuk-ufacktk.html

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?