3 Eylül 2013 Salı

Not düştüm.



"Güzel günlerin şiiri yazılmaz," demişti bir adam yıllar evvel. Ekleme yapmak istiyorum:

Güzel günlerin yazısı da yazılmıyormuş. 

Tecrübeyle sabit.

: )

6 kişi de demiş ki:

pamuk dedi ki...

güzellik görece
her güne bir şiir
yanına bir de yazı
hoş gelir elbet
sıcak kahve
karalanmış defterlere

verbumnonfacta dedi ki...

benim yardımıma montherlant koşmuştu: http://verbumnonfacta.blogspot.com/2012/01/mutluluk.html

Muzurella dedi ki...

neyse ki fotoğraf var :)

Sam Scarlet dedi ki...

mesela bu yüzden aşık olmak istemiyorum ama kaçınılmazsa bir şey yapılamıyor :p

Büşra Bayram dedi ki...

aynısını düşünüyorum. Altına imzamı atıp kaçıyorum.! :)

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Güzel günle ilgili yazılacak, çizilecek yada bilinecek tek şey "elde etmesi zor ama bitmesi kolay" olduğudur. Bu yüzden geçtikten sonra donatılan sayfalara bakmak gerek vesselam :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?